Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga geld uitgeven aan het uiterlijk van de pc, de performance maakt me niet heel erg uit, als productiviteit maar te doen is en enkele games zonder lag (hoeft ook niet op hoge settings te zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer €700 tot 800 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is de eerste keer ooit dat ik een pc ga bouwen. Ik heb al wel een toetsenbord, muis en monitor.
Ik ga waarschijnlijk later nog waterkoeling kopen voor de cpu.. (van nzxt denk ik dan haha) Tot dan toe kan ik het wel met de stock koeler doen denk ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had gezien dat de intel i5 12400 wel goed was.. amd zou eventueel ook nog kunnen (het liefst beste prijs/kwaliteit verhouding)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg fan van NZXT en zou graag een case van dat merk willen. Het liefst nog met 2 ramen (NZXT H9 Flow White)
Je mag me voor alles uitmaken maar ik speel geen (zware) games dus ik geef zoals ik al zei meer geld uit aan uiterlijk dan als aan performance.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga een witte pc maken, zoveel mogelijk witte onderdelen dus. Ik zou het ook fijn vinden als er wifi op het moederbord zit, dan heb je niet al dat gedoe met kabels.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan, tenzij jullie het echt aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven en dat zou me ook heel erg helpen me het samenstellen
één laatste vraag: hoe maak je hier een lijstje? Ik krijg het niet gevonden namelijk haha
Alvast heel erg bedankt,
Groetjes Luc
---UPDATE---
Ik heb ff opgezocht hoe je een lijstje maakt..
Ik ga het eerst maar even doen met de geïntegreerde graphics van de i5, heb op dit moment niet meer geld.
Ik ga geld uitgeven aan het uiterlijk van de pc, de performance maakt me niet heel erg uit, als productiviteit maar te doen is en enkele games zonder lag (hoeft ook niet op hoge settings te zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer €700 tot 800 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is de eerste keer ooit dat ik een pc ga bouwen. Ik heb al wel een toetsenbord, muis en monitor.
Ik ga waarschijnlijk later nog waterkoeling kopen voor de cpu.. (van nzxt denk ik dan haha) Tot dan toe kan ik het wel met de stock koeler doen denk ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had gezien dat de intel i5 12400 wel goed was.. amd zou eventueel ook nog kunnen (het liefst beste prijs/kwaliteit verhouding)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben erg fan van NZXT en zou graag een case van dat merk willen. Het liefst nog met 2 ramen (NZXT H9 Flow White)
Je mag me voor alles uitmaken maar ik speel geen (zware) games dus ik geef zoals ik al zei meer geld uit aan uiterlijk dan als aan performance.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga een witte pc maken, zoveel mogelijk witte onderdelen dus. Ik zou het ook fijn vinden als er wifi op het moederbord zit, dan heb je niet al dat gedoe met kabels.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan, tenzij jullie het echt aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven en dat zou me ook heel erg helpen me het samenstellen
één laatste vraag: hoe maak je hier een lijstje? Ik krijg het niet gevonden namelijk haha
Alvast heel erg bedankt,
Groetjes Luc
---UPDATE---
Ik heb ff opgezocht hoe je een lijstje maakt..
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 180,04 | € 180,04 |
1 | Moederborden | NZXT N5 Z690 - Matte White | € 179,90 | € 179,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H9 Flow Wit | € 189,- | € 189,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 500GB | € 28,39 | € 28,39 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,13 |
Ik ga het eerst maar even doen met de geïntegreerde graphics van de i5, heb op dit moment niet meer geld.
[ Voor 42% gewijzigd door L van Straten op 19-07-2023 17:19 . Reden: lijstje ]