Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneufje99
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik heb 9 dagen geleden een maandelijks opzegbare onbeperkt bellen/internet abonnement afgesloten bij Budget mobiel.
Ik had niet goed gelezen dat in de voorwaarden staat dat onbeperkt maximaal 4gb is en je dan eenmalig 1gb bij kan bestellen (oftewel 5gb max, verre van onbeperkt).
Nu zie ik ook dat ik 14 dagen bedenktijd heb. Hoe gaat dat in zijn werk bij een maandelijks opzegbaar abonnement?
Betaal ik dan nu die 9 dagen en kan ik er dan vanaf vandaag ook geen gebruik meer van maken? Of is omdat ik het al gebruikt heb niet meer mogelijk om te bedenken en moet ik nu een maand lang uitzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het goed is staat ook dat in de voorwaarden. En verder zou ik de helpdesk van budgetmobiel even bellen, die moeten deze vraag kunne beantwoorden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Uit ervaring: ja, ze sluiten je dan de volgende dag af. Je kan nog wel een abonnement ergens anders aanvragen met nummerbehoud als je dat voor het annuleren doet en dan honoreren telecomproviders het nummerbehoud verzoek, maar je nummer doet het dan niet totdat de andere telecom provider je aansluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneufje99
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 20-07-2023
The Eagle schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:54:
Als het goed is staat ook dat in de voorwaarden. En verder zou ik de helpdesk van budgetmobiel even bellen, die moeten deze vraag kunne beantwoorden :)
Ja maar die helpdesk wil natuurlijk dat je je abbo houd dus die zal nooit de voordeligste optie voor je uitkiezen
Plofkotje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:26:
Uit ervaring: ja, ze sluiten je dan de volgende dag af. Je kan nog wel een abonnement ergens anders aanvragen met nummerbehoud als je dat voor het annuleren doet en dan honoreren telecomproviders het nummerbehoud verzoek, maar je nummer doet het dan niet totdat de andere telecom provider je aansluit :)
En moest je toen de gebruikte dagen naar rato betalen, of hoe is dat toen gegaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:00
Je hebt de voorwaarden niet goed gelezen!

Je kan per keer 1 GB extra bestellen, niet eenmalig dus, het is in principe wel onbeperkt.

Je moet alleen nadat je 4GB op 1 dag hebt verbruik steeds 1gb aanvragen tot de volgende dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Het gaat inderdaad om 4GB per dag, en je kan daar een onbeperkt aantal keer +1GB bij 'bestellen' door een SMS'je te sturen:
Bij Budget Mobiel Onbeperkt heb je in Nederland 4 GB per dag. Is je 4 GB op?* Geen zorgen. Je kunt via sms gratis 1 GB data per keer toevoegen. De volgende dag start je opnieuw met 4 GB. Zo voorkomen we extreem verbruik en heb jij een goede internetverbinding!
Let overigens wel op dat vanaf 40GB per maand de snelheid geknepen wordt, bij 55GB zelfs nog meer.

De meeste telco's werken op die manier, of in ieder geval deden dat zo.
Techneufje99 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:42:
En moest je toen de gebruikte dagen naar rato betalen, of hoe is dat toen gegaan?
Ze mogen gemaakte kosten in rekening brengen, dat zal bij een onbeperkt internetabbo waarschijnlijk neerkomen op het aantal dagen wat je het gebruikt hebt naar ratio van een maand.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 20-07-2023 15:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Techneufje99 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:42:
[...]
Naar rato, dus ik kreeg een factuur voor 5 dagen in mijn geval.
Pagina: 1