LG OLED55G1RLA wil niks afspelen van SSD in UGREEN case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NonkelPleuris
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 22:20
Deze TV heb ik al een aantal jaar in gebruik en alles werkt. Tijdens de Amazon Prime days heb ik voor 75€ een samsung 970 plus 2TB ssd gekocht en voor 15€ een ugreen case. Die werkt overal perfect, maar niet op de TV. Daar zie ik de bestanden wel staan, maar ze willen niet afspelen.

Wat heb ik al geprobeerd:

Formatteren in zowel NTFS en exFAT
MBR ipv GPT (ingesteld met easeus partition master)

Dit is de enclosure

Een T7 shield kan exact dezelfde bestanden wel afspelen, met dezelfde kabel.

Ik weet niet of het in dit topic thuishoort of bij opslagmedia. Dus sorry als het op de verkeerde plek staat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb je ook al gespeeld met het type media? Want de interne speler van de TV is mogelijk niet in staat om af te spelen wat een andere speler wel probleemloos kan. Dus probeer eens wat ander media als test?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NonkelPleuris
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 22:20
Vanaf een andere schijf is er geen probleem. Dus het ligt niet aan het type bestand of de speler denk ik...

Ineens had ik een eureka moment, voor alle zekerheid is proberen of het de kabel van UGreen een verschil zou maken. Dus die is geprobeerd. Daarmee al een beetje beterschap. De bestanden worden gelezen, maar na een paar seconden afspelen krijg ik de melding dat het onveilig is losgekoppeld. Dat terwijl het gewoon in de TV kast ligt...

[ Voor 61% gewijzigd door NonkelPleuris op 19-07-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NonkelPleuris schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:46:
Vanaf een andere schijf is er geen probleem. Dus het ligt niet aan het type bestand of de speler denk ik...

Ineens had ik een eureka moment, voor alle zekerheid is proberen of het de kabel van UGreen een verschil zou maken. Dus die is geprobeerd. Daarmee al een beetje beterschap. De bestanden worden gelezen, maar na een paar seconden afspelen krijg ik de melding dat het onveilig is losgekoppeld. Dat terwijl het gewoon in de TV kast ligt...
Dat had je niet direct duidelijk gemaakt, maar je boekt al wat progressie, ik laat je even rustig het eea uitproberen ;)

Testing, one, two ...