Sinds Android 9 kan je niet meer direct opnemen op de telefoon. Er zijn wel apps om op te nemen, maar die nemen alleen het geluid op dat via speaker gaat en dus duidelijk te horen moet zijn. Meestal is dat niet zo.
Ik heb gezocht naar een andere oplossing, maar ik kom constant op apps uit die niet direct opnemen.
Weet iemand een oplossing hiervoor? Dus dat geluid wat "door de telefoon gaat" op te nemen en niet "buiten-om"? Die laatste heeft zulke slechte geluidskwaliteit dat ik nog bijna niets terug kan horen van het gesprek.
Is het met een iPhone wel mogelijk om gesprekken echt goed op te nemen?
Ik heb het keihard nodig omdat mijn geheugen heel slecht is door een chronische ziekte. De opname is dan ook alleen voor mezelf.
Bijv. de datum en tijd die ik afspreek.
Alvast bedankt :-)
Ik heb gezocht naar een andere oplossing, maar ik kom constant op apps uit die niet direct opnemen.
Weet iemand een oplossing hiervoor? Dus dat geluid wat "door de telefoon gaat" op te nemen en niet "buiten-om"? Die laatste heeft zulke slechte geluidskwaliteit dat ik nog bijna niets terug kan horen van het gesprek.
Is het met een iPhone wel mogelijk om gesprekken echt goed op te nemen?
Ik heb het keihard nodig omdat mijn geheugen heel slecht is door een chronische ziekte. De opname is dan ook alleen voor mezelf.
Bijv. de datum en tijd die ik afspreek.
Alvast bedankt :-)