Kan ik naar de SONY MP3 bestanden sturen? Met software of wat dan ook? Dat ik gewoon een paar MP3's selecteer en dan via mn Optische uitganag op de LiveDrive of via SPDIF naar de Minidisk kan sturen? Wil namelijk wel dat ding hebben maar ik weet niet of het automatisch naar ATRAC ofsouw omgezet wordt?
De E serie speelt toch alleen af ?
Volgens mij is het de R900
Volgens mij is het de R900
ow? hmmm ik kan geen walkmans vinden op de sony site die zonder een E zijn, maar zonder die E kan ik gewoon MP3 overzetten?

is dit hem? zo ja, dan moet het kunnen
Je kan geen MP3 bestanden "sturen" maar je moet ze opnemen.
Dus bijv. met Winamp afspelen op je PC en via een bijv. optische kabel opnemen met je minidisc.
Voor de precieze beschrijving, raad ik je aan om de search te gebruiken, en zoeken naar mp3 md ofzow...
Enne, de MZ-R900 is de portable recorder wat ook op het plaatje staat, en de MZ-E900 is de portable player.
Dus bijv. met Winamp afspelen op je PC en via een bijv. optische kabel opnemen met je minidisc.
Voor de precieze beschrijving, raad ik je aan om de search te gebruiken, en zoeken naar mp3 md ofzow...
Enne, de MZ-R900 is de portable recorder wat ook op het plaatje staat, en de MZ-E900 is de portable player.
hoe kan ik dan alle via mn optical out van mn live!drive doorpompen? is der een optie voor dat het 'aangaat' ofzo?
Verwijderd
d'r is een USB aansluiting. Je sleept dan mp3's naar dat prog en dan kan je dus mp3's digitaal opnemen.
kost 100 piek.. je kan het bestellen bij de sony site geloof ik (vriend van me heeft het daar besteld).
kost 100 piek.. je kan het bestellen bij de sony site geloof ik (vriend van me heeft het daar besteld).
nou ik doe het liever met mn LiveDrive maar vraag me af hoe ik die LiveDrive daarvoor goed instel (of zo)
Ik heb de mzr-700pc, en daar zat ook een usb aansluiting bijOp woensdag 05 september 2001 21:06 schreef cyberjoy het volgende:
d'r is een USB aansluiting. Je sleept dan mp3's naar dat prog en dan kan je dus mp3's digitaal opnemen.
dat is niks meer of minder dan een digitale geluidskaart via usb in Windows, en de link tussen het usb-verloopstukje en de minidisc is een gewone analoge mini-jackplug kabel, meer niet.
Mp3's of andere geluiden moet je gewoon opnemen, dat kan verder met elk willekeurig programma.
Mp3's slepen naar minidisc is er dus helaas niet bij, maar het is op zich wel handig ding verder.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
k heb ff gezocht in de mixe zag nix met Optical out ofzo
weet iemand hoe ik die optical out op mn live!drive 2 aankrijg? of staat die standaard al aan?
Verwijderd
Sla je handleiding eens open ofzoOp zaterdag 08 september 2001 20:19 schreef FireSNAKE het volgende:
k heb ff gezocht in de mixe zag nix met Optical out ofzoweet iemand hoe ik die optical out op mn live!drive 2 aankrijg? of staat die standaard al aan?
En ga eens wat lezen over optical out, als je weet hoe optical out werkt weet je dat je 'een rood lichtje' ziet branden als je optical out aanstaat.
Verwijderd
Alles wat je afspeelt komt gewoon (via de mixer) op de optical out van je livedrive terecht.
Ik heb zelf ook een SBLive platinum en een Sony MZ-R900.
Die Sony sluit je gewoon via een toslink kabel op de livedrive aan, en je kunt opnemen.
Wel beide volumes in de mixer(master en bijvoorbeeld wave) op maximum zetten.
Ook de hoog laag instellin is van invloed, je kunt dus corrigeren als je wilt, of beide gewoon flat instellen.
Uiteraard gaat alles in de mixer volledig digitaal
Ik heb zelf ook een SBLive platinum en een Sony MZ-R900.
Die Sony sluit je gewoon via een toslink kabel op de livedrive aan, en je kunt opnemen.
Wel beide volumes in de mixer(master en bijvoorbeeld wave) op maximum zetten.
Ook de hoog laag instellin is van invloed, je kunt dus corrigeren als je wilt, of beide gewoon flat instellen.
Uiteraard gaat alles in de mixer volledig digitaal
vet dan!!
enne Sinterklaas als ik die handleiding HAD, had ik hem heus wel opengeslagen hoor...
enne Sinterklaas als ik die handleiding HAD, had ik hem heus wel opengeslagen hoor...
Pagina: 1