Beste forum dwellers,
Voor mijn lieftalige echtgenote ben ik aan het kijken of een upgrade van componenten hier en daar wat performance zal verbeteren. Ze speelt van alles van Ark t/m Planet zoo. Waar de pc vooral problemen mee lijkt te krijgen is als er veel aanwezig is. Binnen planet zoo bijvoorbeeld veel gasten / dieren. Dan wordt alles heel traag.
Ik zoek?
Een mogelijke upgrade voor onderstaande lijst. Wat zal naar jullie mening de grootste upgrade zijn en waarom?
GPU: RTX 2070
CPU: AMD Ryzen 7 2700x 3.70 ghz
RAM: 32gb
MB: X470 Gaming plus (ms-27B79_
Wat is je budget?
Niet specifiek. Maar moet goedkoper blijven als een hele nieuwe pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hierboven al aangegeven is het een pc die vooral voor gamen gebruikt zal worden, hier en daar wat office werk.
Voor mijn lieftalige echtgenote ben ik aan het kijken of een upgrade van componenten hier en daar wat performance zal verbeteren. Ze speelt van alles van Ark t/m Planet zoo. Waar de pc vooral problemen mee lijkt te krijgen is als er veel aanwezig is. Binnen planet zoo bijvoorbeeld veel gasten / dieren. Dan wordt alles heel traag.
Ik zoek?
Een mogelijke upgrade voor onderstaande lijst. Wat zal naar jullie mening de grootste upgrade zijn en waarom?
GPU: RTX 2070
CPU: AMD Ryzen 7 2700x 3.70 ghz
RAM: 32gb
MB: X470 Gaming plus (ms-27B79_
Wat is je budget?
Niet specifiek. Maar moet goedkoper blijven als een hele nieuwe pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals hierboven al aangegeven is het een pc die vooral voor gamen gebruikt zal worden, hier en daar wat office werk.