Wanneer komen de HP Elitebooks met 5G in NL beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSomme
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 24-07-2023
Op de US-website is o.a. de 1040 te configureren met een 5G-chip.
https://www.hp.com/us-en/...833&urlLangId=&quantity=1

Op de NL-website worden ze aangekondigd als binnenkort beschikbaar en wordt de 5G als optie genoemd.
o.a. ook *14 / *15 in de disclaimer onderaan de pagina
https://www.hp.com/nl-nl/...s.html#section=work-happy

Wie weet wanneer deze in NL te bestellen zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat zei HP toen je ze contactte? :)

Spijt me zeer, maar hier op GoT zijn onze glazen bollen permanent in de revisie.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSomme
Nog in afwachting van reactie bij HP via e-mail. Een videocall deze week leverde niets op.

Bijna alle webshops die je om 5G vraagt sturen je naar de 4G/LTE-producten om er daarna achter te komen dat ze ernaast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou eerst eens bij je provider opvragen waar ze uberhaupt 5G dekking bieden en waar ze dat nog gepland hebben. Dus kijken of en zo ja waar je het kunt gebruiken, voordat je dingen gaat proberen te kopen waar je (nog) niks aan hebt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14:44

RaJitsu

B.S.U.R.

Als hier geen persberichten over uitgegeven zijn weten ze het nog niet of willen ze het nog niet bekend maken en zou je het alleen te weten komen via iemand die inside-info heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat het minder interessant is om nu door te drukken omdat je ook je telefoon als hotspot kan gebruiken, iets dat de meeste mensen doen.

B.S.U.R.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DSomme
De dekking van T-mobile is 98% en als ik nu een laptop koop voor de komende jaren wil ik toekomstbestendig zijn. Bovendien werk ik minstens twee uur per dag vanuit de trein. Elke keer een hotspot maken is omslachtig en vreet behoorlijk aan de batterij van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSomme
In landen om ons heen wel te bestellen met een QWERTY-scandinavisch of QWERTZ toetsenbordindeling: https://www.dustin.dk/product/5011328542/elite-dragonfly-g3

Maar met een QWERTY nog nergens te vinden. Alle gangbare zakelijke shops heb ik nagevraagd.
Mogelijk is de Nederlandse klant hier afwijkend in of nog niet aan toe en zijn we nog erg gericht op het maken van een hotspot met een telefoon.

Inmiddels heb ik een HP dragonfly met 4G besteld.
Pagina: 1