Toon posts:

spellen tergend langzaam in win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vroeger speelde ik met een pentium 600 need for speed 3 en alles liept goed, het zag er snel uit.

maar nu met een pentium 1000 loopt alles zo ontzettend langzaam, niet te spelen gewoon. ik er zelfs nog mushkin geheugen bijgezet en speel met een elsa geforce ultra (64DDR).

waar kan dit aan liggen, ik gebruik de 12,40 detonators

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

er zijn wel vaker dingen loos met NFS en WinNT based OSen.. zoals in NFS 5 moet je opeens een file deleten. Maar goed ik zou geen idee hebben waarom hij langzaam zou lopen.. hebbie wel win2k detonators gedaan? heb gehoord dat win9x detonators ook kunnen maar lijkt me zo stug..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien staat er iets over op www.ntcompatible.com ?

Verwijderd

welke file deleten? heb er ook last van, ontzettend traag, niet te spelen

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

oplossing: gebruik nieuwere drivers, ik raad de 22.xx serie aan. 21.xx is langzamer en 23.xx kan problemen geven. kan, hoeft niet. Xp gebruikt dx8, 12.40 is gemaakt voor dx7. Ik denk dat het daar aan ligt. Normaal, met een andere windows versie heeft er dx7 op gedraaid waarna er dx8 op is gezet waardoor je meer dx files hebt dan alleen die dx8 files. Klinkt raar heh? Khad anders het probleem dat ik Wheel of Time nie kon spelen, een UT spel, alleen omdat ik nooit dx6 had geinstalleerd. Met dx8 deed ie het nie, de oplossing was dx8 verwijderen, dx6 instaleren, daarna dx8 terug gezet en toen werkte het wel. Microsoft vindt gewoon dat je oude spellen niet mag spelen, leuk toch of niet? Want je gaat mij niet wijsmaken dat ze per ongeluk een paar files kwijtmaken.

MechWarrior || Monsters Game

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb je compatibility mode al aanstaan?

Rechtermuisknop op snelkoppeling naar spel -> properties -> compatibility -> Run this program in compatibility mode for: Win95/98/ME/2K/NT...

Zal em op Win98/ME zetten, werkt hier et best met oudere win9X spellen...

Maar voor de rest loopt alles perfect op XP hier, behalve CS, daar heb je die vage mouselag... :(

Signature?

Verwijderd

yep ik heb de compabiliteitsmode aanstaan (anders wil hij niet eens het menu loaden)
en wat de drivers betreft heb ik de laatste van asus, toen ik de detonater 21.83 wilde installeren zei hij na het opnieuw opstarten dat de kaart niet zou werken blabla en hij zette de native windows drivers terug :( zou het met de nieuwe wel goed gaan?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

gooi anders windows XP eraf. Dalijk als je dit hebt opgelost wil je online gaan spelen en dan kan je erachter komen dat je ping opeens veels te hoog is. En zo zijn er nog meer dingen mis met XP.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Ik denk dat ik er een multiboot ding van maak samen met 98 want inderdaad, XP heeft een boel vage shit.
Ik heb de 22.80 drivers geinstalleerd maar die hebben helaas niks opgelost :( Bij de eigenschappen van de driver zijn de Nvidia tabbladen verdwenen, is dat normaal?

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Bij mij werken de spellen goed onder WinXP maar ik heb dan een voodoo3 .... misschien dat zoiets groot verschil maakt. Dat jouw drivers nog niet optimaal zijn

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op woensdag 05 december 2001 07:28 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Heb je compatibility mode al aanstaan?

Rechtermuisknop op snelkoppeling naar spel -> properties -> compatibility -> Run this program in compatibility mode for: Win95/98/ME/2K/NT...

Zal em op Win98/ME zetten, werkt hier et best met oudere win9X spellen...

Maar voor de rest loopt alles perfect op XP hier, behalve CS, daar heb je die vage mouselag... :(
melluuuuh :P

zet deze regel ff in je counterstrike shortcut dan:
-noforcemparms -noforcemaccel

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1