Nieuwe deur voor patchkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 22:21
Vanmorgen bij het sluiten van de patchkast deur klapte deze volledig uit elkaar.... Naja balen uiteraard en is verder gewoon verzekering werk.

Nu het probleem, er staat nergens een merk of type nummer op de kast. Iemand die aan de hand van de foto tips kan geven ?

Deur is ongeveer 590 bij 970 mm groot en volledig van glas. Aan de rechterkant zat een slot met sleutels van Dirak maar daar kan ik helaas niks mee vinden.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bPw8qFB/IMG-20230719-100223.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-09 20:20
Je zult moeten zoeken naar een merk. Hangt er nergens geen stikker in ofzo. En zoek anders eens op hoeveel HU of HE de rack is.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
Nee geen sticker niks. Mischien op de achterkant maar dat is tegen de muur geschroefd en kan je dus niet zien. Als ik een merk had was het zo gefixed uiteraard :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Gewoon een nieuwe kast van die afmeting bestellen. De tijd die het kost om de perfect passende deur te vinden is al meer waard dan een nieuwe kast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan-man
Een bedrijf een halve dag eruit gooien omdat de patchkast te vervangen is uiteraard geen optie ;).

Ben onderhand achter het merk. Had een foto met de hele deur er daar stond wel een logo op. Betreft een Legrand wandkast, helaas type zoals ik kan zien niet meer leverbaar.

Beste optie is om te kijken voor een stuk kunstof glas op maat. Heb de scharnieren en alles bewaard dus moet goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heeft het bedrijf geen factuur van de patchkast in de archieven zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Jan-man schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:37:
Een bedrijf een halve dag eruit gooien omdat de patchkast te vervangen is uiteraard geen optie ;).
Dat noemen we overuren en avond/nachttarief

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je de rest allemaal nog hebt zou ik een glashandel bellen. Die weten prima hoe ze zoiets moeten vervangen lijkt me :)

En even met je afdeling bedrijfsvoering opnemen. Zou me niks verbazen als zoiets verzekerd is :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:55
Je kunt het ook gewoon zo laten.

Het is is niet noodzakelijk een deur voor een patchkast te hebben.
Sterker nog, als je geen ventilatoren in die patchkast hebt en wel actieve componenten is het veel verstandigere geen deur te hebben anders kan de warmte niet weg.

En als je perse een deur wilt zou ik geen glas meer nemen maar gewoon een metalen deur, die geleiden de warmte veel beter naar buiten en gaan ook niet op deze manier kapot.

Verder is het gewoon een 19 inch kast dus elke deur met de juiste hoogte moet passen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ben(V) op 19-07-2023 13:37 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Contact opnemen met Legrand en vragen om advies.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Pagina: 1