Mijn vraag
Voor mijn werk heb ik een rooster gemaakt in Excel, dit werkt op zich prima.
Echter zou ik graag voor elke medeweker op optelsom willen maken van de uitgevoerde werkzaamheden.
In het rooster worden de taken die uitgevoerd moeten worden aangegeven door een X.
Bijvoorbeeld bij de taak: GOC boven staat er in de kollom met een betreffende naam een X.
Dit houdt dan in dat deze medewerker deze dag deze taak moet uitvoeren.
Nu wil ik in een overzicht hebben hoevaak een bepaalde taak door een medewerker is uitgevoerd.
Op deze manier hoop ik op een beter werkverdeling te komen en de medewerkers all round te houden
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al getracht dit met draaitabellen op te lossen maar dit werkt niet, omdat mij rooster bestand meerdere dagen beslaat.
Voor mijn werk heb ik een rooster gemaakt in Excel, dit werkt op zich prima.
Echter zou ik graag voor elke medeweker op optelsom willen maken van de uitgevoerde werkzaamheden.
In het rooster worden de taken die uitgevoerd moeten worden aangegeven door een X.
Bijvoorbeeld bij de taak: GOC boven staat er in de kollom met een betreffende naam een X.
Dit houdt dan in dat deze medewerker deze dag deze taak moet uitvoeren.
Nu wil ik in een overzicht hebben hoevaak een bepaalde taak door een medewerker is uitgevoerd.
Op deze manier hoop ik op een beter werkverdeling te komen en de medewerkers all round te houden
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al getracht dit met draaitabellen op te lossen maar dit werkt niet, omdat mij rooster bestand meerdere dagen beslaat.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini