• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-10 20:05
Goeiedag

Momenteel zit ik in een discussie omtrent garantie van mijn Galaxy S21 telefoon waar ik een specifieke vraag over heb.

Zoals in de titel staat neemt mijn Galaxy s21 sinds juli/augustus vorig jaar het geluid tijdens filmopnames behoorlijk hard op. Tijdens pieken is het niet echt om aan te horen en doe ik tijdens het editing werkzaamheden de decibel-meter omlaag. Niet dat dat het probleem oplost maar het is in ieder geval iets draagelijker.
Naast dat geven mensen tijdens telefoongesprekken aan dat zij mij vaak niet goed kunnen horen. Ik schijn veelvuldig weg te vallen en moet ik echt luid praten om verstaanbaar te blijven.

Ik liet het aan een telefoonmaker horen en die gaf aan dat het een moederbord probleem is.
Nu is mijn vraag...wat kan ervoor zorgen dat een dergelijk probleem optreedt..?

Ik gebruik al jaren, zonder enig probleem, diverse S-modellen van Samsung ( 2, 4, 6, 8, 10 ) en dit is de eerste keer dat ik met een probleem heb te maken.
Het 8 model gebruik ik om soms VR-Gear games te spelen maar het 10 model is mijn zakelijke telefoon waar ik ook veel mee film en daar is, onder dezelfde omstandigheden, tot op de dag van vandaag nog helemaal niets mis mee.

Voor de duidelijkheid...ik ben heel voorzichtig met mijn apparatuur. Zitten allemaal sinds de aanschaf in een hoesje...altijd in mijn jaszak...ik ben er altijd bang voor dat het een keer valt en er schade oploopt aan het scherm of iets anders waardoor ik extra kosten maak.

Ik ben er alleen nieuwsgierig naar wat hier de oorzaak van kan zijn.

Hoop dat iemand een antwoord kan verschaffen.

Bvd

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Om een goed overzicht te krijgen, wat heb je al geprobeerd?

Toestel in veilige modus opgestart? Het toestel een keer gereset? Wat hoor je in het test menu?

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-10 20:05
CyberJohn schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:57:
Om een goed overzicht te krijgen, wat heb je al geprobeerd?

Toestel in veilige modus opgestart? Het toestel een keer gereset? Wat hoor je in het test menu?
Ik heb laatst de s23 gehaald en alles van mijn s21 erop gezet. Vervolgens een factory reset gedaan en hem een dag later tijdens een event uitgeprobeerd. Naar mijn mening klinkt het geluid tijdens video-opnames nog steeds te hard. Heb hem 2 dagen later voor reparatie opgestuurd en ligt daar dus nu.
Als je wilt kan ik je een voorbeeldlink sturen waarop je het zelf kunt zien/luisteren.

Maar zoals ik eerder schreef....ik ben meer benieuwd wat hier een eventuele oorzaak van kan zijn