Vervangende earcushions voor de Sennheiser HD600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koarsse
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-11-2024
Hi tweakers,

Het verbaast me hoe weinig ik snel online kan vinden hierover (op was alieexpress dingen na)

Heeft een van jullie een idee waarbij vervangende earcushions kan kopen voor mijn Sennheiser hd600 (het liefst van Sennheiser zelf)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Bij senheisser zelf op de suport pagina, Article No. 050635https://spares.sennheiser...log/product/004465-hd-600

[ Voor 39% gewijzigd door Honesty op 18-07-2023 18:39 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens85
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-09 21:36
Oorkussens bedoelt u?

Arcam SA20 || MA Silver300 7G || Pro-Ject Debut Carbon EVO met Ortofon 2M Blue || NAD C545bee || NAD T567 || discogs.com/user/Vinyl_Laurens/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
mailtje naar de klantenservice van sennheiser.
als je de goeie treft heb je ze gratis als service, heb je pech dan krijg je een directlink naar de webshop voor het juiste onderdeel.
(en dan heb je wat je zoekt zonder te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:34
Inderdaad gewoon rechtstreeks bij de webshop van Sennheiser zels, zoals @Honesty gelinkt heeft.

Heb zelf in het verleden ook al een paar keer reserveonderdelen besteld voor mijn HD580, werkt prima rechtstreeks! Weet je ook zeker dat je fatsoenlijk spul krijgt, en geen Chinese naamaakrommel.

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!