• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Dag. Sinds deze middag een nieuwe telefoon, OnePlus Nord C3 Lite. Prima toestel, enkel wil het de foto's die ik neem maar niet opslaan op de SD kaart. Ik beb alles geprobeerd, alle mogelijke settings gezocht maar steeds blijft dat ding maar foto's op zijn eigen intern memory opslaan. Knettergek word ik er van. ZO moeilijk kan dat toch niet zijn? Is Android 13. Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet. Iemand die een idee heeft waarom OnePlus het me zo moeilijk maakt? Dank!

Misschien moest ik toch maar eens het peperdure Apple overwegen.

[ Voor 6% gewijzigd door demichel op 18-07-2023 18:27 ]

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• demichel
demichel schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:39:
Dag. Sinds deze middag een nieuwe telefoon, OnePlus Nord C3 Lite. Prima toestel, enkel wil het de foto's die ik neem maar niet opslaan op de SD kaart. Ik beb alles geprobeerd, alle mogelijke settings gezocht maar steeds blijft dat ding maar foto's op zijn eigen intern memory opslaan. Knettergek word ik er van. ZO moeilijk kan dat toch niet zijn? Is Android 13. Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet. Iemand die een idee heeft waarom OnePlus het me zo moeilijk maakt? Dank!

Misschien moest ik toch maar eens het peperdure Apple overwegen.
Gevonden! Na twee uur, per toeval. Android maakt het je soms niet makkelijk.

Slotje mag erop tenzij nog iemand tips toe te voegen heeft..

Man man, ik was beter loodgieter geworden 😁

[ Voor 3% gewijzigd door demichel op 18-07-2023 18:52 ]

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Waar dan en hoe?

Help de volgende persoon met dezelfde vraag

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

demichel schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:49:
[...]

Gevonden! Na twee uur, per toeval. Android maakt het je soms niet makkelijk.

Slotje mag erop tenzij nog iemand tips toe te voegen heeft..

Man man, ik was beter loodgieter geworden 😁
Je snapt dat Apple überhaupt geen SD kaarten ondersteunt hé?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• demichel
jack zomer schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:51:
Waar dan en hoe?

Help de volgende persoon met dezelfde vraag
Geen idee van. Plots vond ik een instelling over SD cards en photos en dat was het blijkbaar. Maar dat zat diep, diep verborgen. Frustrerend.