Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Word beschuldigd van onzin omdat meneer geen kennis van zaken heeft ook nooit via tweakers gelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Schop een modje >> Vraag & Aanbod feedback

Ik weet even niet precies wat je wil? Wie beschuldigt je? En als iets niet via Tweakers verlopen is, wat wil je dan dat wij doen? Het is nogal een incompleet verhaal zo...

[ Voor 54% gewijzigd door RobIII op 18-07-2023 17:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
hij zegt dat hij mij rapporteert ofzo ik denk echt bij me zelf huh?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Haal even diep adem en lees je eigen topic nog eens. Hoe verwacht je dat wij hier wijs uit worden?

Kom even tot rust en schrijf dan even het hele verhaal zodat wij er ook een touw aan kunnen vastknopen. Vooralsnog is dit alles wat we weten:
iPhone
Word beschuldigd van onzin omdat meneer geen kennis van zaken heeft ook nooit via tweakers gelopen
hij zegt dat hij mij rapporteert ofzo ik denk echt bij me zelf huh?
Daar kunnen we niet heel veel mee...

@Microkid

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@milotic je mag me via DM vertellen wat er aan de hand is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Niks buiten tweakers om onderdelen gekocht boot hem hij komt niet brweere nu dat we rotzooi verkopen aangeboden kom langs fixen we het hij loopt vals te averteren indirect. Voor hem gratis 80 euro aan spul gekocht uit goed vertrouwen nu gooit hij het over tweakers terwijl tweakers er niks mee te maken heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik kan hier geen touw aan vastknopen. Zodra het je lukt een onderbouwd en leesbaar verhaal in mijn DM te zetten zal ik er naar kijken.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Is al opgelost kijk me dm anders in, na 12 uur werk totaal geen zin in geouwehoer en vooral omdat het niet eens via tweakers is.

Gr en sorry voor de overlast lees het rustig in geen probleem typte vanaf fiets.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:20
milotic schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:26:
Is al opgelost kijk me dm anders in, na 12 uur werk totaal geen zin in geouwehoer en vooral omdat het niet eens via tweakers is.

Gr en sorry voor de overlast lees het rustig in geen probleem typte vanaf fiets.

Gr
Ja 140 euro boete!!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Haha nee joh ben thuis geen zin in zulk geouwehoer heb hem drie keer aanbod gedaan ach ik laat het rusten ben geen 12 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Klaar dus.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.