Toon posts:

GeForce Drivers Steeds Opnieuw Installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Geforce DDR en soms als ik Windows opnieuw opstart start hij zomaar Scandisk op en daarna zijn mijn display drivers foetsie.

Moet ik Windows in Veilige Modus opstarten en die drivers opnieuw installeren. Op zich niet zo'n probleem, maar het is wel irritant :(
Ik heb hier ook past last van sinds de laatste installatie van Win98 SE.

Ik heb de search al geprobeerd, en ik kan daar geen reet vinden dusse.... ik weet het niet meer.

Oh ja, ik gebruik de laatste detonator drivers, maar daar heb ik tijdens vorige installatie van Windows geen problemen mee gehad.

Verwijderd

misschien moet je windows NOG een keer opnieuw installeren.
Overweeg Windows XP >:)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 03 september 2001 18:42 schreef paelja het volgende:

Moet ik Windows in Veilige Modus opstarten en die drivers opnieuw installeren. Op zich niet zo'n probleem, maar het is wel irritant
waarom wil je die drivers in veilige modus installeren :?
en heb je al andere drivers geprobeerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik MOET de drivers in veilige modus installeren. Anders wil hij gewoon niet opstarten.

En nee, ik ga nog geen Windows XP installeren. Toch bedankt. :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

had ik eerst ook :(
moet je ff in veilige modus bij beeldscherm enzo er voor kiezen om de standaard vga driver te installeren , nog niet opnieuw opstarten en dan je detonater drivers verwijderen via software.
ff opnieuw opstarten en als het goed is start ie in normal mode en dan de drivers installeren :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Zet anders scandisk uit via msconfig.
Heb je in elk geval dat gedoe niet meer!

grtz

Werner

Verwijderd

Topicstarter
K dan. In ieder geval thanks, ik zal het eens ffies uitproberen. Hopen dat het werkt.
Pagina: 1