Leverancier bied alternatief voor bestelde grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manolito11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-03-2024
Vorige week heb ik een pc besteld voor mijn dochter, hierin heb ik gekozen voor deze grafische kaart:

Sapphire Radeon 6700

Nu neemt de pc-bouwer contact op met het bericht dat deze niet op voorraad is en ze ook niet kunnen zeggen wanneer dit weer het geval zal zijn.

Als alternatief, zonder bijkomende kosten, boden ze deze kaart aan als alternatief:

Powercolor Radeon RX 6700 XT Fighter

Na kort zoeken kwam ik op Tweakers langs een aantal recensies waarin werd gesproken over 'coil whine'. Omdat er echt meerdere mensen waren die hierover klaagden heb ik hen gevraagd of ze eventueel nog een ander alternatief konden bieden. Nu bieden ze ook als alternatief deze kaart aan:

Gainward GeForce RTX 3060 Ghost OC

Na deze kaarten vergeleken te hebben vergeleken https://tweakers.net/pric.../1683440;1790132;1825736/ heb ik geen idee wat in deze wijs is. Geregeld zie ik discussies voorbij komen over grafische kaarten (hierop had ik mijn keus gebaseerd voor d e Sapphire Radeon 6700) maar ik snap er maar bar weinig van.

Kortom, mijn vraag is nu, welk van de twee alternatieven kan ik het beste kiezen? Of zijn beide opties niet heel gunstig en zou ik voor een geheel andere kaart moeten kiezen?

Beste antwoord (via manolito11 op 19-07-2023 15:04)

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 08:43
manolito11 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:20:
Of zijn beide opties niet heel gunstig en zou ik voor een geheel andere kaart moeten kiezen?
Die vraag kan alleen beantwoord worden als je verteld wat het aankoopbedrag was.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 08:43
manolito11 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:20:
Of zijn beide opties niet heel gunstig en zou ik voor een geheel andere kaart moeten kiezen?
Die vraag kan alleen beantwoord worden als je verteld wat het aankoopbedrag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manolito11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-03-2024
Opgelost, er werd nog een ander alternatief aangeboden en hier ben ik voor gegaan.