Dongle/hub met voeding voor mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb onlangs een nieuwe wide screen monitor met KVM-switch gekocht, op zich heel handig behalve een (groot) punt; aansluitingen.

Ik had de hoop dat ik mijn werklaptop én mijn Mac met een usb-c kabel kon aansluiten, maar er is maar één usb-c (en één hdmi en één dp poort). Dus moet ik mijn laptop voor werk aansluiten met hdmi (voor beeld), aub-a (voor de kvm switch) én usb-c (voeding). En dan heb je dus toch weer een kabel hel op je bureau.

Nu zat ik te denken aan een extra dongle/hub (dat is dus niet Apple-only >:) ), bijvoorbeeld https://tweakers.net/pric...n1-type-c-6-in-1-hub.html, zodat ik die achter de monitor kan wegstoppen met hbmi, usb-a en usb-c voeding en alleen het usb-c kabeltje in mijn laptop pruts.

Maar op de een of andere manier kan ik maar lastig zien of die dingen de voeding doorgeven aan de laptop.

Wat dit product betreft is het een prima prijs. Ik heb wel eens goedkopere gehad in het verleden en dat merk je dan toch in de bouwkwaliteit. Maar tips of alternatieven zijn uiteraard welkom.