Gisteravond kreeg ik tijdens het Netflixen een update notificatie op mijn S21. Enigszins afgeleid drukte ik automatisch op 'update now', en de update begon. Na ongeveer 20 minuten merkte ik dat het scherm zwart was en bleef. Toen ik op de power-knop drukte kreeg ik het 'lege accu'-symbool (cirkel met de bliksemschicht). Dus ik 'm aangesloten op mijn powerbank en ontdekte dat hij niet oplaadde. Aangesloten op mijn Samsung high speed charger, maar ook die deed niks. Vervolgens twee draadloze opladers geprobeerd, maar ook deze gingen na 10 seconden weer uit. Hele nacht aan de snellader laten hangen had ook geen resultaat.
De telefoon start niet op. Niet met de powerknop en ook niet met forced reboot met volume down + power. Soms krijg ik heel even het Samsung logo gevolgd door een zwart scherm, soms krijg ik alleen even het 'lege accu'-symbool. Als ik de S21 aan een computer hang, krijg ik daar wel het 'USB connected' piepje, maar dat is alles. Het systeem ziet de telefoon niet en ik kan er niet mee verbinden (logisch, want niet geboot).
Kortom: de telefoon laadt niet op en wil ook niet opstarten. Lijkt erop dat hij midden in de update gecrashed is (lege accu?) en nu dus flink verziekt is. Weet iemand een manier om 'm nog te redden?
De telefoon start niet op. Niet met de powerknop en ook niet met forced reboot met volume down + power. Soms krijg ik heel even het Samsung logo gevolgd door een zwart scherm, soms krijg ik alleen even het 'lege accu'-symbool. Als ik de S21 aan een computer hang, krijg ik daar wel het 'USB connected' piepje, maar dat is alles. Het systeem ziet de telefoon niet en ik kan er niet mee verbinden (logisch, want niet geboot).
Kortom: de telefoon laadt niet op en wil ook niet opstarten. Lijkt erop dat hij midden in de update gecrashed is (lege accu?) en nu dus flink verziekt is. Weet iemand een manier om 'm nog te redden?