Toon posts:

ftp server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet op welke poort ik me ftp aserger moet instellen zonder dat me provider het zier?
groeten

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op alle poorten die je wilt behalve 21, want dat is de standaard poort voor FTP.

Verwijderd

Ik zou het ergens >1024 doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 18:40 schreef Sick_Nick het volgende:
Op alle poorten die je wilt behalve 21, want dat is de standaard poort voor FTP.
dus ik kan alles gebruiken zonder dat ze het zien?
ik bedoel ik wil alleen maar een paar vrienden op me ftp serevr laten downloaden en uploaden maar ja dit mag weer niet etc etc etc. dus... bedankt alvats

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:51
pak poort 80 :)

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 18:42 schreef Monepenny het volgende:

[..]

dus ik kan alles gebruiken zonder dat ze het zien?
ik bedoel ik wil alleen maar een paar vrienden op me ftp serevr laten downloaden en uploaden maar ja dit mag weer niet etc etc etc. dus... bedankt alvats
Wel, volledig onzichtbaar is onmogelijk, je kunt het ze idd wel iets moeilijker maken... Welke strenge provider zit je eigenlijk bij ... ??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 19:03 schreef X-terior het volgende:

[..]

Wel, volledig onzichtbaar is onmogelijk, je kunt het ze idd wel iets moeilijker maken... Welke strenge provider zit je eigenlijk bij ... ??
ik zot bij sonera en heb echt geen kwade bedoelingen ofzo gewoon beetje liedejs uitwisselen en plaatjes etc etc
dus.. en ik wil wel graag me accout houden he ;-)

groeten en tot snel

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 18:59 schreef DeadKennedy het volgende:
pak poort 80 :)
139!

Als je hem toch op iets anders dan 21 zet, doe het dan hoger dan 1024, daar scant je provider misschien niet.

Verwijderd

Dat zullen behoorlijke upstreams worden ! >:)

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op maandag 03 september 2001 19:51 schreef tose het volgende:
Dat zullen behoorlijke upstreams worden ! >:)
heheh jah misschien 2 of 3 k, denk dat sonera dat meteen dtect aangezien ze maar <1 k gewend zijn. hun servers raken meteen overloaded :r

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Pagina: 1