Op alle poorten die je wilt behalve 21, want dat is de standaard poort voor FTP.
dus ik kan alles gebruiken zonder dat ze het zien?Op maandag 03 september 2001 18:40 schreef Sick_Nick het volgende:
Op alle poorten die je wilt behalve 21, want dat is de standaard poort voor FTP.
ik bedoel ik wil alleen maar een paar vrienden op me ftp serevr laten downloaden en uploaden maar ja dit mag weer niet etc etc etc. dus... bedankt alvats
pak poort 80
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Wel, volledig onzichtbaar is onmogelijk, je kunt het ze idd wel iets moeilijker maken... Welke strenge provider zit je eigenlijk bij ... ??Op maandag 03 september 2001 18:42 schreef Monepenny het volgende:
[..]
dus ik kan alles gebruiken zonder dat ze het zien?
ik bedoel ik wil alleen maar een paar vrienden op me ftp serevr laten downloaden en uploaden maar ja dit mag weer niet etc etc etc. dus... bedankt alvats
ik zot bij sonera en heb echt geen kwade bedoelingen ofzo gewoon beetje liedejs uitwisselen en plaatjes etc etcOp maandag 03 september 2001 19:03 schreef X-terior het volgende:
[..]
Wel, volledig onzichtbaar is onmogelijk, je kunt het ze idd wel iets moeilijker maken... Welke strenge provider zit je eigenlijk bij ... ??
dus.. en ik wil wel graag me accout houden he ;-)
groeten en tot snel
Verwijderd
139!Op maandag 03 september 2001 18:59 schreef DeadKennedy het volgende:
pak poort 80
Als je hem toch op iets anders dan 21 zet, doe het dan hoger dan 1024, daar scant je provider misschien niet.
heheh jah misschien 2 of 3 k, denk dat sonera dat meteen dtect aangezien ze maar <1 k gewend zijn. hun servers raken meteen overloadedOp maandag 03 september 2001 19:51 schreef tose het volgende:
Dat zullen behoorlijke upstreams worden !
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Pagina: 1