Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Vraag
Alle reacties
Je wilt het niet insteken als reclame, maar eigenlijk zie ik vooral een poging tot het maken van reclame. Wat zou je insteek zijn?
Verder, wat is jouw relatie met die app? Ben je alleen tester of verder ook betrokken?
Ik verplaats dit topic even, in principe is dit niet voor de redactie
Verder, wat is jouw relatie met die app? Ben je alleen tester of verder ook betrokken?
Ik verplaats dit topic even, in principe is dit niet voor de redactie
Bedankt voor je reactie. Ik snap dat je direct uit gaat van reclame maken. Kijk het is natuurlijk altijd leuk als je gelijkgestemden kan vinden die dit project een warm hart toedragen. Dus mede verzamelaars/gamers die het ook zien zitten om hun bestaande collectie in een cooler (digitaal) jasje te steken
Ik heb mee getest en af en toe wat nieuwe ideeën aangedragen of wat visuele dingen gereviewed. De app is in vrije tijd ontworpen en ontwikkeld door een gezamenlijke passie voor games en games verzamelen.
Ik heb mee getest en af en toe wat nieuwe ideeën aangedragen of wat visuele dingen gereviewed. De app is in vrije tijd ontworpen en ontwikkeld door een gezamenlijke passie voor games en games verzamelen.
[ Voor 7% gewijzigd door nickko op 18-07-2023 12:16 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black