Ik was op zoek naar heel specifiek product "gewoon via google" en kreeg dus ook direct google shopping resultaten te zien. 1 van de resultaten was echt veeel voordeliger dan de overige resultaten, dus ik had wel interesse. Bij doorklikken kwam ik op product pagina, waar dat ding 10 euro duurder was dan op google shopping. Ik snap wel hoe 'deze fout tech heeft kunnen ontstaan".
Kan je hier rechten aan ontlenen? Ik kan me herinneren dat er wel eens fouten op websites stonden die kopers veel voordeel op leverde. Veel winkels verkopen ook (moeten dat?) Voor prijzen die ergens vermeld staan.
Wanneer deze fouten via google shopping geen consequenties hebben, zou je het dan mogen gebruiken? Kan veel traffic naar je webshop genereren
Kan je hier rechten aan ontlenen? Ik kan me herinneren dat er wel eens fouten op websites stonden die kopers veel voordeel op leverde. Veel winkels verkopen ook (moeten dat?) Voor prijzen die ergens vermeld staan.
Wanneer deze fouten via google shopping geen consequenties hebben, zou je het dan mogen gebruiken? Kan veel traffic naar je webshop genereren