[bug] Notificaties blijven actief na klikken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 13:56
Notificaties over nieuwe posts in een topic of quote's op het forum blijven staan na het aanklikken hiervan.

Browsers:

Chrome (Standaard)
Edge, clean browser, geen historie of plugins
Geen blockers
Geen customer CSS
URL niet relevant, is op elke pagina
Windows 11

Edit: als ik switch naar light-theme dan worden ze notificaties wel netjes afgehandeld.
Edit2: Na weer terug te zijn geswitched naar dark werkt het daar ook. Nu kan ik het niet meer reproduceren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NH5ygJtqLXCMJXRdCcPResbmqZ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LvJfQjhwrg8Vz5J0iriHflwk.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door jessy100 op 18-07-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Ze blijven inderdaad staan, maar worden als "gelezen" gemarkeerd (krijgen een grijs icoon en een grijze achtergrond). Dat is precies zoals het bedoeld is.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 13:56
crisp schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:32:
Ze blijven inderdaad staan, maar worden als "gelezen" gemarkeerd (krijgen een grijs icoon en een grijze achtergrond). Dat is precies zoals het bedoeld is.
Wellicht was ik niet duidelijk genoeg, ze werden niet als gelezen gemarkeerd. Maar gezien ik het nu niet meer kan reproduceren niet te veel aandacht aan besteden lijkt me. Als ik 'm weer tegen kom rapporteer ik hier terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 19:16
Gerelateerd: op die notificaties klikken leidt niet meer naar de juiste post op het forum bij mij. Wellicht is de bug alleen als je meerdere reacties op een bericht hebt gekregen.

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Menesis schreef op zondag 30 juli 2023 @ 08:07:
Gerelateerd: op die notificaties klikken leidt niet meer naar de juiste post op het forum bij mij. Wellicht is de bug alleen als je meerdere reacties op een bericht hebt gekregen.
Dat samenvoegen van notificaties van reacties op hetzelfde bericht vind ik maar irritant, in sommige snellopende topics (GKMT bijv.) is het dan zoeken waar de andere reacties staan :/

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-07-2023 09:46 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde