Microsoft vervangt Xbox Live Gold-abonnementen door nieuw Ga

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
nieuws: Microsoft vervangt Xbox Live Gold-abonnementen door nieuw Game Pass C... @TijsZonderH

Hier staat een hele grote fout in het bericht. "De games die spelers met een Gold-abonnement hebben gedownload, zijn vanaf 1 september niet meer speelbaar, tenzij ze onder de aangekondigde selectie vallen. Voor Xbox 360-titels geldt dat niet; die blijven altijd speelbaar." Dit klopt niet. Microsoft zelf zegt: "Players can continue to access any Xbox One games they previously redeemed through Games with Gold if they remain a Game Pass Core or Game Pass Ultimate member." Zie ook de link die in het artikel staat. Dus alle spellen die je geredeemed hebt, blijven wel degelijk speelbaar. Ook de xbox one games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
De prijs conversie klopt ook niet. De maandelijkse prijs blijft €6.99 zoals hier te zien is: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:13

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ugh, heel stomme fout ja. Ik las het alsof dat alleen gold (pun not intended) zolang de games in het aanbod bleven vallen, maar dat moet inderdaad zijn zolang spelers een abo blijven houden. Ik heb een update bij het artikel gezet, sorry voor de verwarring. En prijs is ook aangepast, die pagina had ik gisteren niet gezien.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Kan gebeuren! Dankjewel