Toon posts:

account opheffen aub

Pagina: 1
Acties:
  • 529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoek een mogelijkheid om mijn account op te heffen.
Moderators die er niet van gediend zijn dat ze geciteerd worden, menen dat ze alles wat ze niet bevalt gelijk te moeten verwijderen en zichzelf niet aan de huisregels houden.
Bedankt dat jullie het mij duidelijk gemaakt hebben dat ik hier mijn tijd verdoe.
Er is een clubje dat graag aan censuur doet, onder het mom van vriendelijk houden, bah.
Ben erg benieuwd hoe lang dit blijft staan.
Gooi mij er maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
artiekel 12 van de algemenen voorwaarde
12 Opheffen Account
12.1 Het Lid heeft het recht om zijn persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Leden kunnen dit voor het grootste deel zelf, bijvoorbeeld via de My Tweakers pagina. In de gevallen dat dit op deze manier niet mogelijk is, kan er een gespecificeerd verzoek tot DPG Media worden gericht om persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Hiervoor kun je een email sturen naar: privacy@tweakers.net

DPG Media zal in beginsel binnen vier weken op een verzoek tot inzage of correctie verzoek reageren. In geval van een verzoek tot verwijdering zal DPG Media de betreffende persoonsgegevens zo spoedig mogelijk verwijderen, tenzij en voor zover de wet verplicht om de betreffende persoonsgegevens te bewaren of er (andere) dringende redenen zijn die zich tegen verwijdering verzetten. DPG Media stuurt na uitvoering van een verzoek tot verwijdering een bevestigingsbericht. Indien DPG Media de betreffende persoonsgegevens (gedeeltelijk) niet heeft verwijderd, stuurt DPG Media het Lid een bericht waarin zij toelicht waarom niet (volledig) aan het verzoek kon worden voldaan.

Indien DPG Media niet of niet volledig kan vaststellen op welke persoonsgegevens een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering betrekking heeft, kan DPG Media het Lid vragen om zijn verzoek (nader) te specificeren. De uitvoering van het verzoek wordt dan opgeschort op totdat de bezoeker de (nadere) specificatie heeft verstrekt.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou gewoon een mogelijkheid in mijn profiel moeten zijn!
Opheffen account? Ja, klik klaar.
De email gaat de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Dit topic is gesloten.