[bug] Deactiveren van CSS instellingen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Als ik op https://tweakers.net/instellingen/customcss/ onderaan de checkbox deactiveer, dan blijf ik mijn CSS-instellingen behouden. Ik zie dan wel een melding waarin staat dat de CSS-instellingen uit zijn geschakeld, maar na een refresh lijkt er niks gebeurd te zijn, en staat de checkbox weer aan.

Best lastig als er ergens in mijn CSS-instellingen een fout zit die ervoor zorgt dat de dark-mode er vreemd uitziet.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Works for me... Een collega van me liep tegen hetzelfde probleem aan, maar bleek een syntax error in de extra CSS over het hoofd te zien. Check dus even of dat hier niet het geval is :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik heb de overervende CSS-regels even verwijderd, en nu werkt het uitschakelen wel. Zelf na het valideren door W3 Jigsaw bleek het nog niet te werken. Ik ga eens kijken waar het fout gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 17-07-2023 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De door onze gebruikte CSS-parser/validator is helaas wel wat outdated; dat zou misschien ook een rol kunnen spelen... Ik heb helaas nog geen goed php-based alternatief kunnen vinden :/

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:32

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik had ook een soort gelijke bug dat #jobs er niet in mocht staan, maar ik wou juist mijn custom css deactiveren, dan vind ik dat het checken op zo van die dingen niet nodig is.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Er zaten inderdaad fouten in mijn CSS, dat ik maar besloten heb om wat interessante zaken daarvan opnieuw toe te voegen vanaf een schone lei. Ik vermoed dat er ook wat dingen in zaten die niet herkend werden als 'wat er fout was'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

DaFeliX

Tnet Devver
Damic schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:33:
Ik had ook een soort gelijke bug dat #jobs er niet in mocht staan, maar ik wou juist mijn custom css deactiveren, dan vind ik dat het checken op zo van die dingen niet nodig is.
Dat je #jobs niet kan gebruiken is geen bug, dat is bewust uitgeschakeld.

We willen niet dat custom CSS gebruikt word om bijvoorbeeld banners uit te schakelen, omdat we daar nu eenmaal een belangrijk deel van onze inkomsten mee genereren. Daardoor zijn er een aantal id's en classes niet toegestaan als selectors, zoals #jobs

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@DaFeliX ja dat snap ik maar ik wou mijn custom css DEactiveren, als je dat checkt bij het activeren snap ik dat, maar ik kon dus mijn custom css niet DEactiveren.

Ik zou het zelfs zo maken (jullie hebben de kennis) om de huidige custom css'en te deactiveren als je die tag erin vind en dan een melding geven waarom het custom css is gedeactiveerd ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er was idd een moment waarbij die tags wel mochten. Ik heb een enorme custom css met m'n eigen dark mode voordat snippets überhaupt bestond. Die kon ik op een moment niet bijwerken vanwege die tags, waar ik alleen wat met kleur deed.

Ik heb nog niets uitgeschakeld, dus m'n eigen css is nog actief. Maar gezien @Damic's ervaring zou ik de mijne dus ook niet uit kunnen zetten.

Enige wat ik kan bedenken als work-around is de tags eerst verwijderen, opslaan en dan uitschakelen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@Hero of Time jup verwijder #jobs en je kan het uitschakelen anders blijft je css ingeschakeld. :+

Pagina: 1