"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Intentionally left blank
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 17-07-2023 22:12 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Intentionally left blank
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dat je #jobs niet kan gebruiken is geen bug, dat is bewust uitgeschakeld.Damic schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:33:
Ik had ook een soort gelijke bug dat #jobs er niet in mocht staan, maar ik wou juist mijn custom css deactiveren, dan vind ik dat het checken op zo van die dingen niet nodig is.
We willen niet dat custom CSS gebruikt word om bijvoorbeeld banners uit te schakelen, omdat we daar nu eenmaal een belangrijk deel van onze inkomsten mee genereren. Daardoor zijn er een aantal id's en classes niet toegestaan als selectors, zoals #jobs
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik zou het zelfs zo maken (jullie hebben de kennis) om de huidige custom css'en te deactiveren als je die tag erin vind en dan een melding geven waarom het custom css is gedeactiveerd
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik heb nog niets uitgeschakeld, dus m'n eigen css is nog actief. Maar gezien @Damic's ervaring zou ik de mijne dus ook niet uit kunnen zetten.
Enige wat ik kan bedenken als work-around is de tags eerst verwijderen, opslaan en dan uitschakelen.
Commandline FTW