Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Goeiedag,

Mijn Samsung Galaxy A34 SG maakt van een sms die ik naar verschillende mensen tegelijk wil verzenden steeds een ongevraagde mms (waar ik zogezegd een naam moet voor maken). Het is geen kwestie van beeld of teveel tekst, het zijn korte berichten.

Ik heb een Orange professioneel abo.

Al even op Google gezocht maar niets duidelijk gevonden.
Bij "Namen toegangspunten" staat Orange Internet aangevinkt.

Bedankt alvast.

Beste antwoord (via Black VW op 18-07-2023 11:30)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Probeer eens een andere SMS (Berichten) app te gebruiken? Ik denk dat er 2 stuks op je telefoon staan, een van Google en een van Samsung. In de Play Store zijn er nog meer te vinden, het kan een app gerelateerde beperking zijn.

Verder schakel MMS in de instellingen overal uit, dat protocol zou je niet eens meer moeten willen gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Probeer eens een andere SMS (Berichten) app te gebruiken? Ik denk dat er 2 stuks op je telefoon staan, een van Google en een van Samsung. In de Play Store zijn er nog meer te vinden, het kan een app gerelateerde beperking zijn.

Verder schakel MMS in de instellingen overal uit, dat protocol zou je niet eens meer moeten willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Gelukt, bedankt, weer iets bijgeleerd.

Wat een heerlijk forum is dit.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:23
swhnld schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:42:
In Nederland kún je het niet eens gebruiken, alle providers hier zijn gestopt met MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
hcQd schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:44:
[...]

In Nederland kún je het niet eens gebruiken, alle providers hier zijn gestopt met MMS.
Klopt, maar TS heeft Orange, dus dat is geen Nederlandse leverancier. Of die wel of geen MMS heeft weet ik niet, maar beter gewoon helemaal uitschakelen, dan ergens last van hebben.