Is het normaal dat ik hier in kan en kan posten enzo?
Zien wij er zo dom uit, dat het bovenstaande een foutje is, dan?
Nee, inderdaad, iedereen kan hier dus posten.
TMF is een forum dat gaat over het modereren op de frontpage. Je kunt er vragen stellen, foute moderaties aanwijzen of klagen als je vindt dat je eigen reacties niet goed staan. Hier hangt een actief clubje moderators rond, die je daarbij kunnen helpen.
Ik zou zeggen: welkom en lees de FAQ eens.
TMF is een forum dat gaat over het modereren op de frontpage. Je kunt er vragen stellen, foute moderaties aanwijzen of klagen als je vindt dat je eigen reacties niet goed staan. Hier hangt een actief clubje moderators rond, die je daarbij kunnen helpen.
Ik zou zeggen: welkom en lees de FAQ eens.
Never stop seeking what seems unobtainable...
[topic=120239/1/25]
Ja iedereen kan hierin en als je de bovenstaande link even bekijkt dan zie je denk ik ook in waarom
Hier kan met een klacht neerzetten over een moderatie op t.net zelf, ofwel ben je het er niet mee eens dan zet je het hier neer in plaats van je post editen.
[edit]
Thor moet eens minder snel gaan typen
Ja iedereen kan hierin en als je de bovenstaande link even bekijkt dan zie je denk ik ook in waarom
Hier kan met een klacht neerzetten over een moderatie op t.net zelf, ofwel ben je het er niet mee eens dan zet je het hier neer in plaats van je post editen.
[edit]
Thor moet eens minder snel gaan typen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Ze hangen hier wel rond, maar ze geven niet altijd antwoord 
Getuige mijn post met 1 reaktie (van mezelf). Ik wacht rustig af...
Maar inderdaad, welkom, komt u binnnen...
En lees de FAQ. Echt doen want het zo ergerlijk met sommige moderators de laatste tijd.
Doe je best
Getuige mijn post met 1 reaktie (van mezelf). Ik wacht rustig af...
Maar inderdaad, welkom, komt u binnnen...
En lees de FAQ. Echt doen want het zo ergerlijk met sommige moderators de laatste tijd.
Doe je best
Nee joh da's een foutje bij de GoT crew
dit is CF 
hier mogen alleen maar GoT members posten
hier mogen alleen maar GoT members posten
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms