Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een goede game pc voor rond de €1000 waarop ik Rocket league perfect kan spelen en hij moet spellen als GTA V ook aan kunnen op prima settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer €1000 te besteden. mag wat meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb al een ASUS VG248QG monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na veel research, heb ik deze componenten gevonden:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij Moet Rocket league smooth aankunnen en graag de 165 hertz aantikken. En hij moet andere spellen, zoals GTA V ook gewoon met gemak aankunnen op goede settings. Daarnaast wil ik graag dat hij het minimaal 5 jaar fatsoenlijk blijft doen en het liefst natuurlijk nog een paar jaartjes erbij.
Ga je overklokken?
Nee, zou ook niet weten hoe het moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf nog nooit een pc gebouwd, dus vraag ik me af of alle onderdelen hier boven compatible zijn met elkaar en of er eventueel betere of goedkopere onderdelen zijn binnen mijn budget.
P.S. Volgensmij is 850 Watt veel te veel voor wat er allemaal in zit.
Ik zoek een goede game pc voor rond de €1000 waarop ik Rocket league perfect kan spelen en hij moet spellen als GTA V ook aan kunnen op prima settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer €1000 te besteden. mag wat meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb al een ASUS VG248QG monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na veel research, heb ik deze componenten gevonden:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 157,01 | € 157,01 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 138,94 | € 138,94 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6650 XT V2 OC Edition 8GB GDDR6 | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Ventilators | Corsair SP120 Elite, 120mm | € 13,86 | € 13,86 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 156,25 | € 156,25 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 77,84 | € 155,68 |
| Totaal | € 1.074,54 | |||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij Moet Rocket league smooth aankunnen en graag de 165 hertz aantikken. En hij moet andere spellen, zoals GTA V ook gewoon met gemak aankunnen op goede settings. Daarnaast wil ik graag dat hij het minimaal 5 jaar fatsoenlijk blijft doen en het liefst natuurlijk nog een paar jaartjes erbij.
Ga je overklokken?
Nee, zou ook niet weten hoe het moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf nog nooit een pc gebouwd, dus vraag ik me af of alle onderdelen hier boven compatible zijn met elkaar en of er eventueel betere of goedkopere onderdelen zijn binnen mijn budget.
P.S. Volgensmij is 850 Watt veel te veel voor wat er allemaal in zit.
[ Voor 84% gewijzigd door Rowin2405 op 17-07-2023 17:33 ]