Verwijdering User Review - Vliegenier04 Dqrkz

Pagina: 1
Acties:
  • 629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Negatieve review ontvangen van Dqrkz, blijkt dat bij meerdere Tweakers hier te doen uit boosheid oid.

Reageert op een advertentie, werkt de indruk een deal te hebben en haakt dan op vage wijze af. Daar schrijf ik een review over, wat niet op prijs gesteld. En dus resulteert in een negatieve review terug.

Ik ontvang graag opbouwende kritiek / feedback van gebruikers als ik het daadwerkelijk beter kan doen.

Dank voor het lezen :+

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Na plaatsen van dit topic "stromen" de negatieve reviews van meneer binnen op zijn account waar meerdere Tweakers last ervaren van zijn gedrag.

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit is zo te zien al door een collega opgepakt waarbij er meerdere reviews zijn verwijderd. Ik sluit daarom het topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.