Ik zoek een?
Nieuwe All-In-One Printer. Sinds mijn
Canon Pixma MX925 de beroemde foutcode B200 aangaf, ben ik op zoek gegaan naar een waardige vervanger. Voorlopig zonder succes, daarom roep ik jullie hulp in.
Wat is je budget?
Liefst zou ik onder de 200 EUR blijven, maar als de beste een dure koop is wil ik gerust +250 EUR betalen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vroeger slechte ervaring gehad met HP en de CANON heeft zijn nadelen zeker waargemaakt.
Maar algemeen ben ik niet merkgebonden.
Het oog wil ook wat, dus een vierkante bak zal ik niet kunnen vermijden op mijn bureau.
Maar de all-in-one printer moet zeker uitgerust zijn met: Ethernet-functie, ADF/Automatische documentinvoeren mogelijkheid om foto's af te drukken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bureau-omgeving; waar vaak documenten ingescand worden en offertes dienen in keur afgedrukt te worden. Af en toe een foto afdrukken is uiteraard een handigheid.
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||