Wat zijn de kosten voor iFrames?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bla1011
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09-12-2024
Dag allemaal, ik wil bij jullie navragen of het volgende reeel is:

Voor het automatiseren van de ledenadministratie (bijna alles gaat nu handmatig in excel lijsten) van een bedrijf met ongeveer 500 leden heb ik een offerte gekregen van het CRM software bedrijf. Zij willen 2 iFrames ontwikkelen die we op de website kunnen uitzetten zodat het automatisch in het CRM systeem komt. Er zou voor het ontwikkelen van een iFrame 4 en 5 dagen duren, testen 2 dagen en projectmanagement 1 dag. Totaal 12 dagen totale kosten €13.310,-

Voor ons aan de te hoge kant. Is dit normaal? Welke prijs mag ik verwachten? Weet iemand misschien een andere oplossing? Alle advies is welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

In welk CRM-systeem moet de data uitkomen? En wat doen de twee iframes?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bla1011
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09-12-2024
Thijsmans schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:48:
In welk CRM-systeem moet de data uitkomen? En wat doen de twee iframes?
Efficy CRM. en de iFrames zijn bedoeld om informatie bij leden op te vragen zodat het klantenbestaand up to date blijft zoals het aantal dossiers zij in beheer hebben ieder jaar, NAW gegevens etc. en het andere iFrame voor het bijhouden van de scholingsactiviteiten, en daarmee dus hoe veel en welke opleidingen/ trainingen de medewerkers per kantoor (een lid van ons is een kantoor bestaande uit een bv met meer medewerkers of eenmanszaken) gevolgd hebben.

Alle informatie komt per mail binnen en passen we handmatig aan in het CRM systeem, de losse handelingen willen we niet meer. Bedankt voor je snelle reactie trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:15
Zonder de requirements te weten is het lastig te zeggen of de tijdsinschatting klopt/realistisch is. Maar als ik de offerte even bekijk kom ik op €138,- per uur uit. Dit is voor zoiets simpels wel relatief hoog. Aan de andere kant staat CRM boeren erom bekent enorm duur te zijn als je door hun consultants een integratie laat maken (AFAS, PerfectView red.).

Ik zou eens een offerte opvragen bij de partij waar jullie de website hebben laten maken of bij een willekeurige Digital Agency in de buurt. Een integratie als deze moet je bij een dergelijke partij ook voor €90,- per uur kunnen laten maken. Mits Efficy CRM een open API beschikbaar heeft natuurlijk die een derde partij kan gebruiken voor de ontwikkeling.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Davidshadow13 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:54:
Mits Efficy CRM een open API beschikbaar heeft natuurlijk die een derde partij kan gebruiken voor de ontwikkeling.
Dat gaat, uiteindelijk, geheid duurder zijn.

Zonder de "intieme" (technische) details te kennen over wat er allemaal gedaan moet worden om die iFrames geïmplementeerd te krijgen kunnen we weinig zeggen, maar 13K klinkt mij ook aan de hoge kant. Een iFrame tag heb je in minder dan 5 minuten getyped; daar zal toch stiekem wel iets meer bij komen kijken waar wij geen weet van hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 17-07-2023 10:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je ons alle requirements en flows geeft kunnen we er meer over zeggen, een iframe op zichzelf zegt helemaal niets zoals RobIII al aangeeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Cartman! op 17-07-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hier valt niks over te zeggen. Een iframe is enkel een techniek om een andere website in jouw website te laden. De eisen aan hetgeen je gaat inladen bepalen de prijs. Aangezien leden zelf hun data gaan bijhouden zal er waarschijnlijk een loginsysteem in komen te zitten. Ook wil je dat de formulieren gebruiksvriendelijk zijn, met nette validatie op de ingevulde gegevens, mogelijk periodiek een e-mail ter herinnering om je gegevens bij te werken enzovoort. Al dat soort eisen bepalen de prijs.

En hoewel het bedrag hoog klinkt kun je beter kijken wat je terugverdientijd is. De personen die nu handmatig dat werk doen in Excel zullen ook niet voor niets komen opdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

Zo'n iframe is de strik om het pakketje, maar het gaat om het pakketje zelf. Waar hebben we het over? Hoeveel invoervelden heb je nodig, wordt er nog iets bijzonders getoond (bv landkaart) of zitten er nog dingen zoals een file upload in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 05-07 22:57
Dit is een optie om te bekijken

https://ledenadministrati...hp/voor-wie/verenigingen/

En als accountant heb ik voetbal club als klant en hun hebben de leden in de financiële administratie van exact, eenvoudig facturen sturen voor lidmaatschap en de ontvangen bedragen lopen ook gelijk goed op de bank.

Ik zou nog even rondkijken voor een oplossing.
Zelf ben ik ook it'er met groot netwerk, stuur maar een pb. Ik vindt dit soort koppelingen niet zo spannend.
Want als de setup al prijzig is wat krijg je dan erbij als er onderhoud nodig is.

Maar tja iedereen wil tegenwoordig veel geld verdienen.
Pagina: 1