Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• UltrABeatS
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 06-11-2023
Mijn vraag
...

Ik will weten of iemand een idee heedt hoe hey beste en goedkoopste een 3 fasen of dc openbaar oplaadpunt op mijn oprit te maken, zodat ik mijn panelen energie het beste kan verkopen mocht iemand het nodig hebben. Heb 22kw panelen installatie piekvermogen liggen.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nog niets

Dank

Alle reacties

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39
UltrABeatS schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:45:
Mijn vraag
...

Ik will weten of iemand een idee heedt hoe hey beste en goedkoopste een 3 fasen of dc openbaar oplaadpunt op mijn oprit te maken, zodat ik mijn panelen energie het beste kan verkopen mocht iemand het nodig hebben. Heb 22kw panelen installatie piekvermogen liggen.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nog niets

Dank
Zo instellen in de software van de paal.
Als je iets had geprobeerd, zoals googelen, had je dit gelijk gevonden.
ShellRecharge/TheNewMotion palen hebben dit in de software, maar ik gok dat ze dit vrijwel allemaal hebben zolang je maar een pasje nodig hebt om hem te activeren.

DC laadpunt op de oprit lijkt me overigens wel hilarisch, ff een halve zeecontainer op de oprit zetten… ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Smobbo op 16-07-2023 20:48 ]

• UltrABeatS
Mijn googlen had het niet gevonden,iig niet duidelijk. Zeker ivm passen, of die overal werken of alleen thuis bij je eigen paal en of je paal online kan voor de doorverkoop aan derden niet gevonden. Ook niet op pagina producent.

Bedankt.

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

Wel erg interessant is dit natuurlijk. Waar je soms maar 5 eurocent per kWh krijgt voor teruglevering verkoopt een bedrijf als Fastned de stroom gewoon voor 69 eurocent per kWh.

Laadpalen voor op terrein van een bedrijf werken op die manier. De automobilist betaald per kWh. De eigenaar van het terrein krijgt een vergoeding per kWh (voor de energie). Ik weet niet of hier ook nog marge op zit, maar er komen in ieder geval abonnementskosten bij.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Zo goed als elke laadpaal kun je toch instellen voor gast gebruik en het tarief daarvan instellen?

• UltrABeatS
zo te zien kan het met alle RFID laadpalen....

thanks
Pagina: 1