kan dvd niet lezen

Pagina: 1
Acties:

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:25
Ik heb een Hitachi dvd speler ( gd-5000 ) maar nu heb ik een probleem :( Ik heb anders nooit problemen met het lezen van een dvd, maar nu wil hij de film Road Ends niet lezen :( Ik zou niet weten waar het aan ligt omdat hij het bij andere dvd spelers ( lg en ps2 ) het wel doet en bij mijne niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen ??

Verwijderd

Verkeerde regiocode? Lijkt me stug, maar je weet maar nooit.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 12:49

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt het heel af en toe dat een DVD NIET af te spelen is op een speler. Ik kan BV niet Road Trip draaien op mijn DVD speler. Maar wel weer op de speler in mijn laptop.
Ik heb nu al 4 versies bij verschillende vestigingen geprobeerd. Maar geen speelt er af op mijn stand-alone speler, maar allen wel op mijn laptop.

Dus misschien heb je pech. Anders gewoon goed schoonmaken en verschillende players proberen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• KeeP IT ReaL
dan snap ik het nog niet want die film is regio code 2 (pal) en ik heb ook een andere film met dezelfde regio code en die draait perfect :(

• KeeP IT ReaL
weet iemand waar het aan kan liggen??

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:34 schreef tinus1983 het volgende:
weet iemand waar het aan kan liggen??
Dit is een algemeen bekend probleem. Het ligt aan je DVD-speler, en er is niks aan te doen.

• KeeP IT ReaL
Op maandag 03 september 2001 20:13 schreef Lord_Nygard het volgende:

[..]

Dit is een algemeen bekend probleem. Het ligt aan je DVD-speler, en er is niks aan te doen.
dus kan ik de filmware niet updaten ofzo zodat ik die dvd wel kan kijken :?
Ik vind het namelijk heel klote dat het door die beveiling je sommige LEGALE dvd's niet kan kijken :( :( :(
Pagina: 1