De tablet is uit 2016 en begon met android 5. en is geeindigd bij 7.1.1. Ik gebruik alleen af en toe een paar appjes en vooral surf/brows ik. Het laatste 1/2 tot 1 jaar gaat dat tergend traag. Moet bvb seconden wachten na pagina terug gaan voordat hij dat doet. Firefox, Chrome of Samsung internet maakt niet uit. Omdat het tablet verder nog perfect is wil ik hem nog blijven gebruiken.
Kan ik het surfen / browsen sneller maken? De tips die google oplevert heb ik vergeefs geprobeerd.
Het liefst met een subtiele ingreep maar desnoods een drastische. Want zo gaat het niet en in principe verrek ik het om de beurs weer te trekken voor een nieuw tablet. Alvast bedankt voor eventuele suggesties.
Kan ik het surfen / browsen sneller maken? De tips die google oplevert heb ik vergeefs geprobeerd.
Het liefst met een subtiele ingreep maar desnoods een drastische. Want zo gaat het niet en in principe verrek ik het om de beurs weer te trekken voor een nieuw tablet. Alvast bedankt voor eventuele suggesties.