Beste klussers,
In mijn douche zijn vier tegels gebarsten.
De tegels zitten in de douchecabine aan de kant waar de douche stang aan de muur hangt.
De vier tegels waar barsten in zitten, zitten op de eerste laag ten opzichte van de vloer.
Zie ook foto's.
Misschien zijn de tegels te dicht op de ondervloer gemonteerd waardoor er geen ruimte was om uit te zetten bij temperatuur veranderingen (?).
Het huis is incl badkamer opgeleverd in 2020 en valt onder de Woningborg waarborgregeling.
Ik kan het moeilijk terug vinden in de documentatie hoelang hier garantie op zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het de gebruikelijke 6 jaar?
Dat er wat aan moeten gebeuren lijkt mij duidelijk.
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/PeMLwhK0nfHyBmKmiEhphWBg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AuiSrQD7DMqeaddh0a9xEcj3.jpg?f=fotoalbum_large)
Grt,
Arnold
In mijn douche zijn vier tegels gebarsten.
De tegels zitten in de douchecabine aan de kant waar de douche stang aan de muur hangt.
De vier tegels waar barsten in zitten, zitten op de eerste laag ten opzichte van de vloer.
Zie ook foto's.
Misschien zijn de tegels te dicht op de ondervloer gemonteerd waardoor er geen ruimte was om uit te zetten bij temperatuur veranderingen (?).
Het huis is incl badkamer opgeleverd in 2020 en valt onder de Woningborg waarborgregeling.
Ik kan het moeilijk terug vinden in de documentatie hoelang hier garantie op zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het de gebruikelijke 6 jaar?
Dat er wat aan moeten gebeuren lijkt mij duidelijk.
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/PeMLwhK0nfHyBmKmiEhphWBg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AuiSrQD7DMqeaddh0a9xEcj3.jpg?f=fotoalbum_large)
Grt,
Arnold
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS