Ik heb een setje keuken spots van Lanesto bewaard omdat ik deze niet in de keuken gebruik. Nu wil ik deze aansluiten op de vliering op zolder om daar als verlichting te gebruiken.
Ik heb de stekker eraf geknipt en aangesloten op de schakelaar. Alle lampjes gaan naar 1 voeding, die gaat naar de schakelaar. Echter, op 1 van de lampjes zit een schakelaar die alle lampjes schakelt via de voeding (via het witte draadje). Zie foto.
Als ik die wandschakelaar aanzet en op het knopje druk van het ene lampje, dan gaan alle lampjes aan. Top! Als ik dan de wandschakelaar uitzet en weer aan, dan werkt gaan de lampjes ook uit en weer aan. Maar wacht ik 10 seconden voor ik de wandschakelaar aanzet, dan gaan de lampjes niet meer aan en moet ik schakelen op het lampje. Wat ik niet wil.
Kan ik de schakelaar op het lampje omzeilen door de installatie wat aan te passen? Of heb ik pech?:strip_exif()/f/image/Mq8CoHfZrcRvlppajaUQQtxP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hDEq3aJpeFIlsBLxGuBx8sMK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWml27wQYnvxfVxUKjG0wuVt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de stekker eraf geknipt en aangesloten op de schakelaar. Alle lampjes gaan naar 1 voeding, die gaat naar de schakelaar. Echter, op 1 van de lampjes zit een schakelaar die alle lampjes schakelt via de voeding (via het witte draadje). Zie foto.
Als ik die wandschakelaar aanzet en op het knopje druk van het ene lampje, dan gaan alle lampjes aan. Top! Als ik dan de wandschakelaar uitzet en weer aan, dan werkt gaan de lampjes ook uit en weer aan. Maar wacht ik 10 seconden voor ik de wandschakelaar aanzet, dan gaan de lampjes niet meer aan en moet ik schakelen op het lampje. Wat ik niet wil.
Kan ik de schakelaar op het lampje omzeilen door de installatie wat aan te passen? Of heb ik pech?
:strip_exif()/f/image/Mq8CoHfZrcRvlppajaUQQtxP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hDEq3aJpeFIlsBLxGuBx8sMK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWml27wQYnvxfVxUKjG0wuVt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/33J1uHRmq34zapCOwlcm6cx4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door CarpeVentum op 17-07-2023 08:32 ]