Cambridge audio 651r eindtrap geploft?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 21:22

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Goedemiddag,

Van de week zat ik een film te kijken en ineens een hard tik uit de linker front speaker. Namate de film vorderde, kwam de tik steeds vaker voor en ineens een harde knal, en geen geluid meer uit de linker speaker te krijgen. Dus is denk dat de linker eindtrap oid naar zijn gallemiezen is.
Tijdelijk heb ik dit opgelost door een stereo versterker aan de 651r te knopen die aan dedicated front versterking doet, echter met dubbele volume, wat niet echt wenselijk is. Maar goed, het werkt.

Nu mijn vraag. Wat kost een reparatie voor zoiets eigenlijk? Praat je over 100derden euro,s of is het al beter om voor een nieuwe te gaan kijken? Verder werkt de receiver nog helemaal top! Echt een dijk van een machine, dus reparatie geeft de voorkeur.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:28
Je zou moeten kijken wie er, eventueel in de buurt de versterker kan repareren. Dan kan je kijken of er onderzoeks kosten zijn en of je eerst een offerte kunt krijgen. Vaak repareren ze gewoon onder een bepaald bedrag en kan je gebeld worden als de prijs hoger is. Met 100 euro kunnen ze wel iets doen.

De receiver is uit 2012, mis je niet allemaal opties welke een moderne receiver heeft?.

De luidspreker heeft het wel overleefd, dat is al winst.

[ Voor 11% gewijzigd door Roderiktweaker op 16-07-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
misschien een repaircafé in de buurt?