http://www.xbmcfreak.nl/
Is nog niet veel over bekend omdat ze 'officieel' nog niet gereleased zijn. Echter, her en der hebben 'stiekemerds' al wat testjes gedaan zoals bij heise.de.
Je moet voor jezelf beslissen of de performance-drop v.d. i845/PC133 t.o.v. i850/PC800 vergoeilijkt kan worden door de besparing op RDRAM (2*256MB RIMM's zijn zo'n 550,-). Weet dat hoe sneller de P4, hoe meer hij heeft aan RDRAM (dit i.v.m. evtentuele cpu upgrade)
Je moet voor jezelf beslissen of de performance-drop v.d. i845/PC133 t.o.v. i850/PC800 vergoeilijkt kan worden door de besparing op RDRAM (2*256MB RIMM's zijn zo'n 550,-). Weet dat hoe sneller de P4, hoe meer hij heeft aan RDRAM (dit i.v.m. evtentuele cpu upgrade)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
hi by alternate hebbe ze em alleen ik zou hem niet kopen performance is BAGGER ... 
Gigatech
Gigatech
Lekker onderbouwd weer... wat is er dan bagger aan ?Op maandag 03 september 2001 19:34 schreef gigatech het volgende:
hi by alternate hebbe ze em alleen ik zou hem niet kopen performance is BAGGER ...
Gigatech
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Ik heb de overstap gemaakt naar de P4B met een intel 1.7Ghz.
Opzich bevalt dit erg goed (had eerst een athlon 1-gieg). Hij is razend sneller! Het vervelende is wel dat mijn asus v7700 niet echt lekker loopt met het asus P4B.. Als ik mpg's wil bekijken schokt het behoorlijk en dat zou niet moeten kunnen toch? (dit had ik niet met mijn oude combi)
Opzich bevalt dit erg goed (had eerst een athlon 1-gieg). Hij is razend sneller! Het vervelende is wel dat mijn asus v7700 niet echt lekker loopt met het asus P4B.. Als ik mpg's wil bekijken schokt het behoorlijk en dat zou niet moeten kunnen toch? (dit had ik niet met mijn oude combi)
he das grappig (of niet) ik heb bijna het zelfde, maar bij mij is het zo ff opnieuw opstarten en hij draait weer lekker??? het kwam eigenlijk Na dat ik de nieuwe nvdidea driver en directX8.0 heb geinstalleerd.Op dinsdag 18 september 2001 11:50 schreef dirkapache het volgende:
Ik heb de overstap gemaakt naar de P4B met een intel 1.7Ghz.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
voor alle PRO AMD's ; de Nortwood gaat al jullie konten schoppen op 0.13 micron 
dusseh
dusseh
Pagina: 1