Beste allemaal,
De recente storm heeft de zonnewering van mijn (niet goed onderhoud) dakkapel kapot. Het vervangen van de rottend boeilijsten koste veel tijd (opzoeken van vakmensen + planning), dus ik zoek tijdelijke oplossing voor dit zommer en daarna een lange termin oplossing.
Toen de zonnewering nog goed was:
/f/image/IC74ZL2br7uHkqpnM4wbDCzW.png?f=fotoalbum_large)
En nu na de storm
:strip_exif()/f/image/JtxVJcQKmC4SiGQThXnnXbFw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xPdLP10MBOfojPM7ukaWm2pA.jpg?f=fotoalbum_large)
De boeijlijsten zijn in een slechte staat, die moet straks vervangen
:strip_exif()/f/image/2puIPh0LzpNQ7D7B3qjfxhXJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWx3XzMCy5R7k8s92CqpBzVf.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar voor een tijdelijke oplossing in dit warme zommer, er moet een van de volgende gebeuren:
- of de huidige kapot zonnewering snel verwijderen, anders val hij naar beneden,
- of dit huidige zonnewering nog vaste maken vanwege een nieuwe boeilijst
De vraag is: hoe kan ik (een semi-handig man) hoe nooit op de dak was, veilig op de dak kan staan, om te inspecteren of de huidige zonnewering makkelijk kan verwijderen, of een tijdelijk hout plank daar te toevogen om de huidige zonnewering (tijdelijk) vast te staan tot dat wij een beter oplossing gaan hebben ?
De dak is als volgend:
:strip_exif()/f/image/Bj2NV4MTx4aLeUGDEeMTGkyj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xqrbQexGQQJo2I7pep30vRVY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/132hqnht6GY9DNuj5KDzmgdX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk om via de dakkapel raam op de dak te kruipen, met een gordel die vaste tegen iets in de kamer vaste te zetten, de gordel / riem is op mijn lichaam vaste gezet. IS DIT TE DOM ?
Sorry, maar ik heb geen vriend die mij kan helpen, misschien moet ik een vakman zoeken ?
De recente storm heeft de zonnewering van mijn (niet goed onderhoud) dakkapel kapot. Het vervangen van de rottend boeilijsten koste veel tijd (opzoeken van vakmensen + planning), dus ik zoek tijdelijke oplossing voor dit zommer en daarna een lange termin oplossing.
Toen de zonnewering nog goed was:
/f/image/IC74ZL2br7uHkqpnM4wbDCzW.png?f=fotoalbum_large)
En nu na de storm
:strip_exif()/f/image/JtxVJcQKmC4SiGQThXnnXbFw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xPdLP10MBOfojPM7ukaWm2pA.jpg?f=fotoalbum_large)
De boeijlijsten zijn in een slechte staat, die moet straks vervangen
:strip_exif()/f/image/2puIPh0LzpNQ7D7B3qjfxhXJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWx3XzMCy5R7k8s92CqpBzVf.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar voor een tijdelijke oplossing in dit warme zommer, er moet een van de volgende gebeuren:
- of de huidige kapot zonnewering snel verwijderen, anders val hij naar beneden,
- of dit huidige zonnewering nog vaste maken vanwege een nieuwe boeilijst
De vraag is: hoe kan ik (een semi-handig man) hoe nooit op de dak was, veilig op de dak kan staan, om te inspecteren of de huidige zonnewering makkelijk kan verwijderen, of een tijdelijk hout plank daar te toevogen om de huidige zonnewering (tijdelijk) vast te staan tot dat wij een beter oplossing gaan hebben ?
De dak is als volgend:
:strip_exif()/f/image/Bj2NV4MTx4aLeUGDEeMTGkyj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xqrbQexGQQJo2I7pep30vRVY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/132hqnht6GY9DNuj5KDzmgdX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk om via de dakkapel raam op de dak te kruipen, met een gordel die vaste tegen iets in de kamer vaste te zetten, de gordel / riem is op mijn lichaam vaste gezet. IS DIT TE DOM ?
Sorry, maar ik heb geen vriend die mij kan helpen, misschien moet ik een vakman zoeken ?