Toon posts:

cd-wisselaar

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik zat er aan te denken een cd-wisselaar op m'n stereo te zetten, via de aux m'n stereo in. Gewoon 5 discs ofzo, niet gelijk 100. Nou vraag ik me af of dat wisselen ook een beetje zachtjes gaat, want als ik tussen de nummers door steeds getik enzo hoor van cd's die gewisseld worden, dan is dat natuurlijk niks. Scheelt dit per merk/type?

Welke merken ondersteunen trouwens het wisselen van een cd tijdens het spelen van de andere cd? Ook cdr en random play moet ie natuurlijk aan kunnen. En o ja, het weglaten van bepaalde nummers is ook wel handig.... iemand tips?

(en ja, ik ga de sites van de verschillende merken natuurlijk afstruinen, maar dit zijn wat vragen die me te binnen schoten, vandaar)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

Op maandag 03 september 2001 17:45 schreef Kikkervisje het volgende:
hoi, ik zat er aan te denken een cd-wisselaar op m'n stereo te zetten, via de aux m'n stereo in. Gewoon 5 discs ofzo, niet gelijk 100. Nou vraag ik me af of dat wisselen ook een beetje zachtjes gaat, want als ik tussen de nummers door steeds getik enzo hoor van cd's die gewisseld worden, dan is dat natuurlijk niks. Scheelt dit per merk/type?

Welke merken ondersteunen trouwens het wisselen van een cd tijdens het spelen van de andere cd? Ook cdr en random play moet ie natuurlijk aan kunnen. En o ja, het weglaten van bepaalde nummers is ook wel handig.... iemand tips?

(en ja, ik ga de sites van de verschillende merken natuurlijk afstruinen, maar dit zijn wat vragen die me te binnen schoten, vandaar)
Ik heb een Onkyo 6CD wisselaar en die is erg stil in vergelijking tot de 3CD wisselaar van mijn broer (Sony).
Ik kan tijdens het afspelen de andere 5 CD's wisselen 8-) en random enzo zit er natuurlijk ook op, ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar anders kan je er misschien eens naar kijken... type = DX-C380!

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand verder?

Verwijderd

Heb een philips 900 serie staan, topmodel van philips, deze produceerd wel wat geluid (wisselen cd's) maar goed niet echt storend. Je moet echter niet verwachten dat je binnen de zelfde tijd dat je van nummer wisselt ook een cd wisselt.

De ze is trouwens te koop voor weinig want ik heb een normale single cd speler gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 00:59 schreef petalwing het volgende:
Heb een philips 900 serie staan, topmodel van philips, deze produceerd wel wat geluid (wisselen cd's) maar goed niet echt storend. Je moet echter niet verwachten dat je binnen de zelfde tijd dat je van nummer wisselt ook een cd wisselt.

De ze is trouwens te koop voor weinig want ik heb een normale single cd speler gekocht.
Wat is weinig?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 20:21 schreef ALH het volgende:

[..]

Ik heb een Onkyo 6CD wisselaar en die is erg stil in vergelijking tot de 3CD wisselaar van mijn broer (Sony).
Ik kan tijdens het afspelen de andere 5 CD's wisselen 8-) en random enzo zit er natuurlijk ook op, ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar anders kan je er misschien eens naar kijken... type = DX-C380!
Heb op de Onkyo site gekeken, ziet er mooi uit, maar eh... kost zoiets nou?

Verwijderd

Heb zlf een oude pioneer 6-cd wisselaar staan.
Deze werkt nog volgens het principe dat je een bakje eruit haalt, met uitschuifbare lades waar je de cd's met de datakant naar boven oplegt.

Als je wilt wisselen van cd, schuift de wisselaar intern, de lade's uit en in. En dit maakt dus best wel herrie!!!

Verder geen klachten.

Bedenk wel wat je nou echt aan een wisselaar hebt, ik dacht ook dat het echt handig was, maar heb nu steeds maar 1 plek van de 6 bezet.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op zaterdag 15 september 2001 01:00 schreef Kikkervisje het volgende:

[..]

Wat is weinig?
niet veel :P
Op zaterdag 15 september 2001 10:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Bedenk wel wat je nou echt aan een wisselaar hebt, ik dacht ook dat het echt handig was, maar heb nu steeds maar 1 plek van de 6 bezet.
dan hoef je niet de hele tijd laadje open, cd eruit, cd erin laadje dicht te doen. mij lijkt het ook wel handig

Verwijderd

Topicstarter
Welke audiozaken zitten er eigenlijk online, om een beetje indruk van prijzen te kunnen krijgen?

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 23:24 schreef Kikkervisje het volgende:
Welke audiozaken zitten er eigenlijk online, om een beetje indruk van prijzen te kunnen krijgen?
Moet je eens in de FAQ kijken, daar staat een berg links!

Als je het echt lekker wilt doen, moet je 2 Sony CDP-CD260's kopen, die kunnen op x-fade, zodat het ene nummer op een cd uitfade, terwijl het volgende nummer op de volgende cd infade :)

(zijn wel spelers van 1550 piek, maar ik ben er aardig tevreden over :) )

Verwijderd

weinig is nietveel ongeveer 250,- omdat ik nu een normale single cdspeler heb staan welke iets mooier geluid geeft en dezelfde kleur heeft als me versterker :)

online audiozaken

www.stassen.nl
www.hifistudiocity.nl

www.hirsch-ille.de

etc

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op vrijdag 21 september 2001 01:53 schreef petalwing het volgende:
weinig is nietveel ongeveer 250,- omdat ik nu een normale single cdspeler heb staan welke iets mooier geluid geeft en dezelfde kleur heeft als me versterker :)

online audiozaken

www.stassen.nl
www.hifistudiocity.nl

www.hirsch-ille.de

etc
Ik heb eventueel ook wel interesse in die wisselaar. Ik heb ff op de site van philips gekeken, maar daar staat voor zover ik kon zien alleen de 700 serie.
Heb je heel toevallig een foto/plaatje van het apparaat, en hoe oud is ie?
Pagina: 1