Waar koop ik een TicketSwap bot?

Pagina: 1
Acties:
  • 21.330 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik hoop dat ik dit in het goede subforum plaats, ander graag verplaatsen :).

Ik ben al een tijd op zoek naar tickets voor wat uitverkochte festivals op TicketSwap. Het is me nog niet gelukt een ticket te kopen, steeds als er een notificatie komt dat er een ticket beschikbaar is, is deze al weer weg als ik erop gedrukt heb. Nu las ik laatst in het nieuws dat er veel bots op TicketSwap zijn, die vaak tickets kopen voordat mensen de kans hebben dit zelf te doen, omdat ze sneller zijn. Zie bijvoorbeeld https://www.rtlnieuws.nl/...-automatisch-ticket-kopen

Het lijkt erop dat de service die TicketSwap aan gaat bieden momenteel nog niet werkt. Nu zoek ik een goed werkende bot die ik kan kopen, maar Google brengt me nergens. Heeft iemand enig idee waar dit te koop is?

[Dit had ik eerder vandaag gepost in het fok! Forum, en werd verwezen naar tweakers]

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Uit de algemene voorwaarden van Ticketswap:
Privégebruik: De Platformdienst van TicketSwap is bedoeld voor privégebruik. Zakelijke handelaren en andere commerciële partijen worden ontmoedigd misbruik te maken van het Platform. Scripts, (gedeeltelijk) geautomatiseerde programma's of andere methoden om met voorrang te kopen, zijn niet toegestaan en kunnen aanleiding geven tot het (blijvend) blokkeren van de Gebruiker.
Bron: https://www.ticketswap.nl/content/conditions

Dus met een bot ben je illegaal bezig en daar zullen en mogen we je niet bij helpen (zie AV Tweakers / GoT :) )

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-09 18:11

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

The Eagle schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:37:

[...]

Dus met een bot ben je illegaal bezig en daar zullen en mogen we je niet bij helpen (zie AV Tweakers / GoT :) )
Niet voldoen aan "terms of use" is niet meteen "illegaal".

Als het puur voor jezelf zou zijn, vindt ik het nog niet eens zo'n slecht idee.

Maar wat betreft tickets kopen om ze duurder te verkopen....
...Krijg een ziekte.

Ik probeer al jaren aan Coldplay tickets te komen maar door dit soort zielige 'verkopers' wordt de prijs ontiegelijk opgedreven.

[ Voor 27% gewijzigd door Accretion op 15-07-2023 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
The Eagle schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:37:

[...]

Daar was ik al bang voor. Volgens mij is het niet zozeer illegaal, maar tegen de voorwaarden die TicketSwap stelt om hun programma te gebruiken. Maar mocht dit ook tegen de voorwaarden zijn, excuses.

Overigens, ze werken het zelf bij TicketSwap wel in de hand. Als ze een systeem zouden hebben waarbij elke keer geloot wordt tussen de geinteresseerden, en dat die dan binnen bijvoorbeeld een minuut moeten reageren om het ticket te mogen kopen, zou het niet meer op milisecondes aankomen. Momenteel is het in mijn en mijn omgevings ervaring niet te doen om een ticket te kopen voor een festival dat redelijk populair is.

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:21
Wat een ongelooflijke waardeloos bedrijf is dat zeg.

We hebben last van bots, waardoor mensen geen tickets kunnen kopen. We doen voor de rest niets of weinig aan die bots, nee, onze oplossing is ook een bot opzetten, waar mensen dan nog eens extra voor kunnen betalen!
Niet een simpele captcha, of wat dan ook, nee, nee. We zetten onze eigen bot op. 8)7

Hoe verzin je het, echt waar.

[ Voor 32% gewijzigd door WEBGAMING op 15-07-2023 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
prinsrob schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:55:
Momenteel is het in mijn en mijn omgevings ervaring niet te doen om een ticket te kopen voor een festival dat redelijk populair is.
De enige manier is om er zo vroeg mogelijk in de vvk bij te zijn. Maar dan moet je al wel maanden van tevoren een kaartje aanschaffen.

Vlug vingerwerk heeft mij wel al een paar keer kaarten opgeleverd voor een paar middelgrote festivals. Met een beetje geduld en doorzettingsvermogen lukt dat dus wel.

Wat ik ook wel eens heb gezien is dat er voor uitverkochte feesten 2-3 dagen voor de start plots door 1 gebruiker (met 0 verkochte kaarten in de historie volgens het profiel) tientallen kaarten online werden geknald. Mijn hypothese is dat dit wordt gedaan om de verkoop te stimuleren omdat er veel dure kaarten over bleven. Ticketswap heeft daar baat bij omdat ze voor elk kaartje een marge vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Accretion schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:38:
[...]

Niet voldoen aan "terms of use" is niet meteen "illegaal".

Als het puur voor jezelf zou zijn, vindt ik het nog niet eens zo'n slecht idee.

Maar wat betreft tickets kopen om ze duurder te verkopen....
...Krijg een ziekte.

Ik probeer al jaren aan Coldplay tickets te komen maar door dit soort zielige 'verkopers' wordt de prijs ontiegelijk opgedreven.
Het vroegere "in je slaapzak op de stoep voor het VVV-kantoor" systeem was zo slecht nog niet.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Liever geen eerste hulp bij omzeilen van beveiligingen etc. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.