x
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1973694 op 08-04-2024 12:51 ]
Soms ben ik bijna gelukkig
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Het tegenovergestelde: je bent niet klaar voor de nieuwe technologie.M.a.w. ik wil wel, maar de technologie is er niet klaar voor.
[ Voor 10% gewijzigd door TERW_DAN op 20-07-2023 20:12 ]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
[ Voor 8% gewijzigd door fredhuizinga op 22-07-2023 20:23 ]
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
[PAL dvd's zijn geen 480pGreatsword schreef op zondag 16 juli 2023 @ 11:25:
@Anoniem: 1973694 We leven in het 4K tijdperk en jij kijkt nog DVD's met 480p?
Grote kans dat die film er tegenwoordig ook in 1080p of zelfs 4K is.
Doe je zelf dus een plezier en ga met de tijd mee.
Had je al geprobeerd om je externe dvd speler die je normaal op je laptop aansluit rechtreeks via usb op je smart tv aan te sluiten? Zodat VLC deze op je android tv ziet?Anoniem: 1973694 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:44:
Oei, dat ziet er uit als een ... probeert maar wat. De technologie is wat dat betreft gewoon nog niet rijp genoeg.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Dat bestaat nog steeds. Ik gebruik al jarenlang DVDFab. In eerste instantie om de regiocode te omzeilen van met name USA DVD's.TERW_DAN schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:02:
Vroeger had je tools zoals DeCSS om de encryptie van DVDs af te trekken en gewoon de .VOB files op je HDD te zetten. Dan had je gewoon alle menu's en dergelijke als je dat wilde. Dat werkte vanuit VLC altijd prima.
En omdat die bestanden allemaal maar 1GB groot zijn, werkt dat prima op FAT32
Als je de poort open zet naar het internet vraag je inderdaad om problemen. Zolang je dat niet doet, kan alleen jij erbij op het lokale netwerk. Zo ook kwaad willenden. Dus als het al gebeurd, zullen ze veel meer kunnen dan via UPnP alleen.Anoniem: 1973694 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:44:
Ik lees ook serieuze waarschuwingen over de veiligheid van UPnP, omdat je porten openzet, ook voor hackers. Niet zo erg voor een printer, of een dvd-speler, maar niet iets dat ik open wil hebben staan op mijn laptop.
Ik heb dus de UPnP service permanent gedisabled op mijn laptop, waarmee VLC op de Samsung telefoon via UPnP nu natuurlijk ook niet meer werkt. De laptop komt nu, volgens verwachting, in VLC op de Samsung alleen nog maar met het smb ikoontje op, dat niet werkt, maar wel moet gaan werken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq