Toon posts:

gebeurd dit vaker ofzow??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst (=een paar maandjes geleden) wou ik weer 'ns wat posten op tweakers en toen kwam ik erachter dat ik ineens niet meer bestond. De naam ChRiZzie was niet meer geldig en al m'n eerdere posts (stuk of 20) waren verwijderd!!

vraagje: Hoe kan dit? --> Foutje van Tweakers?? -->bedankt!!
:(
btw: Ik heb nix aanstootgevends gepost of gereplied, dus dat kan het niet zijn,.. Sterker nog: Ik ben de vredigheid zelve *D,...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

We hebben een aantal maanden geleden een diskcrash gehad, waarschijnlijk is jouw acount verloren gegaan hierdoor

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 17:33 schreef Traag het volgende:
We hebben een aantal maanden geleden een diskcrash gehad, waarschijnlijk is jouw acount verloren gegaan hierdoor
hmmz, Najah,.. nix aan te doen dan. Toch wel typisch dat van al die duizenden tweakers ook net weer MIJN account pleite is,..maar ach, het leven gaat niet altijd over rozen :+

Maar de volgende x als de disk crashed wil ik wel een vrijwaarding krijgen he?! ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 03 september 2001 17:48 schreef ChRiZzie het volgende:

Toch wel typisch dat van al die duizenden tweakers ook net weer MIJN account pleite is
*kuch*
Alle users die zicht tussen (pak hem beet) 2 april en eind 1 juni hebben aangemeld zijn/waren hun acount kwijt. :o
*kuch*

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:55 schreef JvS het volgende:

[..]

*kuch*
Alle users die zicht tussen (pak hem beet) 2 april en eind 1 juni hebben aangemeld zijn/waren hun acount kwijt. :o
*kuch*
Inderdaad, net als die van mij, en bijvoorbeeld ook Nielsz en vele anderen die rond 31 mei opnieuw geregd zijn.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
pfff iedere tweaker is z'n account wel eens kwijt geweeest. Was het niet BC3, dan wel BC1 of BC2 ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 03 september 2001 18:52 schreef zeef het volgende:
pfff iedere tweaker is z'n account wel eens kwijt geweeest. Was het niet BC3, dan wel BC1 of BC2 ;)
Bij BC1 niet, daar waren alleen de threads verdwenen :+

Virussen? Scan ze hier!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 03 september 2001 18:52 schreef zeef het volgende:
ik lekker nog niet.

This too shall pass

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BC3 :( 1000 posts kwijt :(
Maar ja BOEIEND :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 17:58 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Inderdaad, net als die van mij, en bijvoorbeeld ook Nielsz en vele anderen die rond 31 mei opnieuw geregd zijn.
Ik voel me vereerd 8-) *D :) :P ;) :+ :7 :Y)
Pagina: 1