Toon posts:

gaat wish failliet???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik lees de laatste tijd allemaal slechte dingen over Newconomy. Zal wish hierdoor (binnenkort) failliet gaan?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 03 september 2001 17:27 schreef rienstra het volgende:
ik lees de laatste tijd allemaal slechte dingen over Newconomy. Zal wish hierdoor (binnenkort) failliet gaan?
ja zeker, omdat de andere aandeelhouder er mee op is gehouden.

Newconomy kan wish nog ongeveer 1 1/2 maand draaiende houden.

Wish heeeft veel schulden. Een overname komt dus waarschijnlijk pas uit een failliete boedel.

Zelf zou ik het niet erg vinden, ze krijgen nog geld van me ;)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
Op maandag 03 september 2001 17:55 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ja zeker, omdat de andere aandeelhouder er mee op is gehouden.

Newconomy kan wish nog ongeveer 1 1/2 maand draaiende houden.

Wish heeeft veel schulden. Een overname komt dus waarschijnlijk pas uit een failliete boedel.

Zelf zou ik het niet erg vinden, ze krijgen nog geld van me ;)
hmmmm van mij ook, ben er net mee begonnen maar heb nog geen rekening gezien vreemd maar als ze dan toch stuk gaan beter mischien ??

(wel verrekte jammer beviel wel goed )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

is wel jammer voor de mensen zonder kabel als ze failliet gaan.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:18 schreef Oizo het volgende:
is wel jammer voor de mensen zonder kabel als ze failliet gaan.
Naja, zo een verbetering is het toch eigenlijk niet?? :?

Verwijderd

Wish zal zo snel niet failliet gaan hoor, Wish heeft geen schulden.

Het komt jusit door Wish dat NewConomy in de schulden zit, omdat ze eigenlijk geen geld hadden om Wish te kopen. Nu is Wish de inkomstenbron voor newconomy en mocht newconomy ten onder gaan, dan kunnen ze wish, als gezond bedrijfsonderdeel, nog best voor wat geld verkopen, dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat wish binnenkort niet meer bestaat.

• xxxMaverick
Op maandag 03 september 2001 21:04 schreef MREn het volgende:
Wish zal zo snel niet failliet gaan hoor, Wish heeft geen schulden.

Het komt jusit door Wish dat NewConomy in de schulden zit, omdat ze eigenlijk geen geld hadden om Wish te kopen. Nu is Wish de inkomstenbron voor newconomy en mocht newconomy ten onder gaan, dan kunnen ze wish, als gezond bedrijfsonderdeel, nog best voor wat geld verkopen, dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat wish binnenkort niet meer bestaat.
wish verliest nog steeds elke maand veel geld

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al 1 maand niet meer betaald :)

• xxxMaverick
Op maandag 03 september 2001 22:08 schreef rienstra het volgende:
ik heb ook al 1 maand niet meer betaald :)
ik heb al 4 maanden wish, 1 maand betaald, zo gaan ze wel failliet ja

Verwijderd

wat is nederland toch eigenlijk een kl*te land als je geen kabel of adsl kunt krijgen ik word er helemaal ziek van!
elke "flat fee" provider gaat hier dood. nu gaat wish ookal dood..bah :( die 2 uur per dag was echtwel lekker meegenomen
nu las ik op webwereld.nl wel dat Wanadoo en Superweb ergens in september weer zouden gaan beginnen maarja..hoelang houden die het vol? ik moet hier nog zeker een jaar wachten op adsl :(

Webwereld artikel over Wanadoo:
http://www.webwereld.nl/nieuws/7729.phtml

het is toch raar we hebben hier in Nederland zoveel bandbreedte en toch is de internet structuur NIET goed woon je niet in een grote stad en in een casema gebied bijv. (zoals ik zelf) word het wachten op kpn :( en aangezien adsl nu op 10km hiervandaan al verkrijgbaar is..word het wachten steeds lastiger :( telefoonrekeningen worden ook niet lager bah!

• xxxMaverick
Op maandag 03 september 2001 23:34 schreef Sourcerer het volgende:
wat is nederland toch eigenlijk een kl*te land als je geen kabel of adsl kunt krijgen ik word er helemaal ziek van!
elke "flat fee" provider gaat hier dood. nu gaat wish ookal dood..bah :( die 2 uur per dag was echtwel lekker meegenomen
nu las ik op webwereld.nl wel dat Wanadoo en Superweb ergens in september weer zouden gaan beginnen maarja..hoelang houden die het vol? ik moet hier nog zeker een jaar wachten op adsl :(

Webwereld artikel over Wanadoo:
http://www.webwereld.nl/nieuws/7729.phtml

het is toch raar we hebben hier in Nederland zoveel bandbreedte en toch is de internet structuur NIET goed woon je niet in een grote stad en in een casema gebied bijv. (zoals ik zelf) word het wachten op kpn :( en aangezien adsl nu op 10km hiervandaan al verkrijgbaar is..word het wachten steeds lastiger :( telefoonrekeningen worden ook niet lager bah!
tja, ik ken het.....
Pagina: 1