Ik heb een tijdje (2mnd max) geleden mijn 1070 videokaart vervangen voor een 4070. Daarnaast heb ik er Corsair vengeance 3200 geheugen bij gekocht. Ik had al 16gb (2x8gb) en heb er nog 2x8 bij gekocht.
Ik gebruik de laatste nvidia drivers en laatste corsair drivers.
Probleem: ik heb sinds ik diablo 4 speel maar merkte dit ook vandaag bij overwatch dat af en toe mij beeld freezed voor 2-3 seconde en daarna kan ik weer doorspelen. Ik dacht eerst dit is een netwerk of d4 issue maar dit lijkt wel op een hardware dingetje. Heeft iemand ideeen of tips wat ik mogelijk kan aanpassen of moet checken om van deze problemen af te komen? In windows zelf of met browsen lijk ik geen issues te hebben.
Ik zie geen gekke dingen in de windows logs.
Alvast bedankt!
Ik gebruik de laatste nvidia drivers en laatste corsair drivers.
Probleem: ik heb sinds ik diablo 4 speel maar merkte dit ook vandaag bij overwatch dat af en toe mij beeld freezed voor 2-3 seconde en daarna kan ik weer doorspelen. Ik dacht eerst dit is een netwerk of d4 issue maar dit lijkt wel op een hardware dingetje. Heeft iemand ideeen of tips wat ik mogelijk kan aanpassen of moet checken om van deze problemen af te komen? In windows zelf of met browsen lijk ik geen issues te hebben.
Ik zie geen gekke dingen in de windows logs.
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 14-07-2023 23:57 ]