Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn dochter en ik gebruiken momenteel om te gamen een HP desktop PC (G1 800 SFF) waar ik wat extra geheugen (16 Gb) en een extra videokaart heb ingezet (Geforce gtx 1050 Ti).
Helaas is het bij mijn dochter favoriete spel Valorant niet meer te spelen omdat dit nu een TPM 2.0 chip vereist (er zit 1.2 in). Ook was bij deze pc het aantal FPS wel wat laag (60 FPS op niet al te hoge settings).
Ik ben nu op zoek naar een prebuild game pc die op medium tot high settings bij een 1080 resolutie Valorant (en andere schietspellen) soepel draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/muis/keyboard zijn aanwezig en voldoen. Later gaan we mogelijk de monitor nog eens vervangen, maar dat heeft geen prioriteit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16 Gb geheugen en een 512 Gb SSD.
Bij voorkeur Windows 11 geïnstalleerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Azerty en zag ook Agando shop op het forum voorbijkomen.
Ik heb nu een paar gezien:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteraard TPM 2.0 ;-). Moet ook als geheel geschikt zijn voor Windows 11. De Pro versie heeft de voorkeur.
Zou mooi zijn als het systeem later nog wat upgrades kan krijgen (geheugen? cpu?)
Wat ik verder belangrijk vind is een betrouwbare webwinkel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn dit systemen die de moeite waard zijn om te kopen als je niet zelf wil bouwen voor het spelen van o.a. Valorant?
Is er voor deze prijs nog een andere budget game pc die de moeite waard is?
Mijn dochter en ik gebruiken momenteel om te gamen een HP desktop PC (G1 800 SFF) waar ik wat extra geheugen (16 Gb) en een extra videokaart heb ingezet (Geforce gtx 1050 Ti).
Helaas is het bij mijn dochter favoriete spel Valorant niet meer te spelen omdat dit nu een TPM 2.0 chip vereist (er zit 1.2 in). Ook was bij deze pc het aantal FPS wel wat laag (60 FPS op niet al te hoge settings).
Ik ben nu op zoek naar een prebuild game pc die op medium tot high settings bij een 1080 resolutie Valorant (en andere schietspellen) soepel draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/muis/keyboard zijn aanwezig en voldoen. Later gaan we mogelijk de monitor nog eens vervangen, maar dat heeft geen prioriteit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16 Gb geheugen en een 512 Gb SSD.
Bij voorkeur Windows 11 geïnstalleerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Azerty en zag ook Agando shop op het forum voorbijkomen.
Ik heb nu een paar gezien:
- https://www.agando-shop.nl/product_info.php/info/p110069
- https://azerty.nl/product...6-90rt-towermodel/4625908
- https://azerty.nl/product...-radeon-rx-vega-7/5571595
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteraard TPM 2.0 ;-). Moet ook als geheel geschikt zijn voor Windows 11. De Pro versie heeft de voorkeur.
Zou mooi zijn als het systeem later nog wat upgrades kan krijgen (geheugen? cpu?)
Wat ik verder belangrijk vind is een betrouwbare webwinkel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn dit systemen die de moeite waard zijn om te kopen als je niet zelf wil bouwen voor het spelen van o.a. Valorant?
Is er voor deze prijs nog een andere budget game pc die de moeite waard is?
[ Voor 0% gewijzigd door pbk op 14-07-2023 22:01 . Reden: typo ]