In mijn 2017 topic heb ik mijn huidige pc bij elkaar geraapt. Hoewel de pc het nog prima doet, vind ik het toch tijd worden voor een mooie nieuwe machine die weer even mee kan.. (oude topic: Ook ik wil een nieuwe game pc! (richtprijs 800-900 euro))
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Antwoord: Hetzelfde als in 2017. Games, YT en standaard surfen. Geen supergames, maar wil wel Cities Skylines 2 kunnen draaien (specs voor deze game zijn recommended Intel Core i7 9700K + Nvidia RTX 2080 Ti)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt niet zoveel uit, 1000-1500 is oke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee of dat kan, zie mijn huidige hardware: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51102357
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een zo klein mogelijke desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben wel van de Intel en NVidia etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een pc die voor de komende 5 jaar weer lekker mee kan. Liever te futoristisch dan 'goed voor nu'. Ik zit zelf te denken aan de i9 (of goeie i7) processor met een fijne videokaart (uiteraard passend in de zo kleinere desktop behuizing). Verder moet ie straks 2 monitors (27 inch) aansturen, goede suggestisch zijn daarbij ook welkom (uiteraard zal de richtprijs daardoor hoger worden)
Edit: ik kan de pc zelf in elkaar schroeven/installeren etc.
Alvast bedankt voor de tips
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Antwoord: Hetzelfde als in 2017. Games, YT en standaard surfen. Geen supergames, maar wil wel Cities Skylines 2 kunnen draaien (specs voor deze game zijn recommended Intel Core i7 9700K + Nvidia RTX 2080 Ti)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt niet zoveel uit, 1000-1500 is oke.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee of dat kan, zie mijn huidige hardware: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51102357
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een zo klein mogelijke desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben wel van de Intel en NVidia etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een pc die voor de komende 5 jaar weer lekker mee kan. Liever te futoristisch dan 'goed voor nu'. Ik zit zelf te denken aan de i9 (of goeie i7) processor met een fijne videokaart (uiteraard passend in de zo kleinere desktop behuizing). Verder moet ie straks 2 monitors (27 inch) aansturen, goede suggestisch zijn daarbij ook welkom (uiteraard zal de richtprijs daardoor hoger worden)
Edit: ik kan de pc zelf in elkaar schroeven/installeren etc.
Alvast bedankt voor de tips