zelfde driverpakket voor 2 verschillende videokaarten??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie44nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Hallo allemaal.

Ik had een 3Dclub Radeon R9 380 2GB in de pc zitten.
Nu heb ik deze vervangen door een Gigabyte GV-R938XG1 GAMING-4GD.

ik dacht nieuwe drivers te downloaden, maar deze blijken hetzelfde te zijn??????
Ik vind dit erg raar, vooral omdat Speccy nog steeds de videokaart detecteert die er nu uit is, maar nu wel met 4GB RAM DDR5.

Zijn dit nou exact dezelfde drivers of heb ik de verkeerde misschien gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:19

pistole

Frutter

Het is gebruikelijk dat kaarten uit dezelfde familie of met vergelijkbare chipset dezelfde drivers gebruiken. Je ziet dit ook bij de op Nvidia gebaseerde kaarten.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:54
Das inderdaad normaal. Er zit heel weinig verschil tussen die kaarten. Hele videokaart-ranges hebben dezelfde driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie44nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Weten we dat ook weer. Geen probleem, dus.
Bedankt allemaal, voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Dat hangt af hoe oud je drivers zijn kan het zelfs zijn dat de nieuwe kaarten gewoon worden geïnstalleerd.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:10

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

benchmark draaien zodat je ook weet dat hij presteert zoals het hoort anders draai je een keer DDU en de (dezelfde) driver nog een keer...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1