frennek schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:53:
[...]
Natuurlijk is een groene laser veel mooier en handiger in gebruik, maar @
swijkman heeft nu ook nog geen laser in bezit, dus heeft daar tot dusver mogelijk ook geen noodzaak toe gehad. Het is een beetje overdreven om in een apparaat van 230 euro te investeren als je 1x een meting wil uitvoeren of er afschot mogelijk is over 20 meter. Dan volstaat een laser van de LIDL van 35 euro prima en die kan je ook nog prima inzetten in diverse binnenklusjes.
Ik heb zelf ook een rode laser en ik gebruik deze nog steeds met veel plezier. Heb een paar keer gehad dat ik dacht "Goh, een groene laser had hier wel fijner geweest", maar dat was mij de meerprijs uiteindelijk toch niet waard.
Je hebt gelijk
Modelletje zoeken met een groene 360 laser op horizontaal en een verticale streep, dat scheelt een hoop geld.
En de horizontale 360 is echt onwijs handig.
Bij de kruislijn, is de horizontale streep altijd net te smal en loop je de hele tijd je laser te verstellen.
360 is handig in de tuin bij rondom hoogtes aangeven voor bijvoorbeeld schuttingpalen of een tuinhuisje.
Maar binnen ook als je dingen op dezelfde hoogte wilt hangen die niet op dezelfde muur zitten.
Ik wist niet dat lidl ze had.
Maar ik heb die lidl laser die je noemde even opgezocht, en deze heeft horizontaal een 360 graden lijn.
En is groen.
Dus zeker voor dat bedrag echt een aanrader!
Goeie tip @
frennek Al is hij geen 35 euro, maar het is de enige op de site.
https://www.lidl.nl/p/par...islijnlaser-4v/p100339777