Gezin ingesteld, Zoek mijn wil niet inloggen bij kind

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:16
Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn gezin met jonge kinderen in iOS al een lange tijd een gezin ingesteld. Zo kan ik voor mijn zoon (9) en dochter (11) wat controle houden. Erg fijn en het werkte goed.

Nu heb ik deze voor voor allebei een andere iPhone gekocht. Alles overgezet en bij mijn dochter werkt alles prima. Echter bij die van mijn zoon zie ik zijn locatie niet meer in de Zoek mijn-app. Als ik op zijn telefoon de Zoek mijn-app open zegt ie dat er nog ingelogd moet worden om de locatie te kunnen delen, met een knop er onder om naar Instellingen te gaan. Klik ik daar op en kijk ik in Instellingen, dan is alles ingelogd en zie ik zijn naam boven in beeld met foto en dat soort dingen.

Ik heb nog even getest via Whatsapp of er iets mis is met zijn GPS door zijn locatie te delen, maar dat is geen probleem.

In mijn eigen iPhone als ik bij Gezin kijk in de instellingen dan staat bij zijn naam Locatie delen alles aan.
Geen idee wat er nu mis is.

Hebben jullie tips?

Beste antwoord (via Krode op 14-07-2023 16:37)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55
Je kan ook even 'zoek mijn' op zijn telefoon uitzetten. Uitloggen uit Apple ID en dan herstarten en weer met Apple ID inloggen, 'zoek mijn' weer aanzetten en opnieuw proberen. Staan er meerdere apparaten aan hem gekoppeld waardoor er iets in de war is? Welke iPhone is het, met welke iOS versie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-07 14:53

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nee. Maar er is altijd 'The way of the sys admin'
De-installeren en herinstalleren.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
Maar dan is hij ook al zijn instellingen kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-07 16:38

Nielless

Born at a very young age.

iPhone al herstart?

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
Ja, maar zonder resultaat

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55
Je kan ook even 'zoek mijn' op zijn telefoon uitzetten. Uitloggen uit Apple ID en dan herstarten en weer met Apple ID inloggen, 'zoek mijn' weer aanzetten en opnieuw proberen. Staan er meerdere apparaten aan hem gekoppeld waardoor er iets in de war is? Welke iPhone is het, met welke iOS versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
Archer_VC10 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:17:
Gelukt! Wat ik op basis van jouw info heb gedaan is eerst schermtijd uitzetten. Toen bleek ik een melding te krijgen op mijn zoon zijn iPhone dat er nog een verandering was van regels en ik die moest goedkeuren. Daarnaast stond ook nog bij privicy de locatiedeling voor Find my niet aan te staan. Dat kon ik allemaal pas aanpassen en goedkeuren nadat ik dus schermtijd voor de iPhone had uitgezet.

Dank voor jullie hulp!
Pagina: 1